نماینده مردم شهرستان رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی خواستار رفع نقاط کور پوشش شبکه اینترنت در شهرها و روستاهای شهرستان رودسر شد.

به گزارش ندای گیلان،اسداله عباسی، نماینده مردم شهرستان رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی  ضمن تقدیر از تلاش‌های اداره کل ICT استان و مخابرات منطقه گیلان در بهبود وضعیت ارتباطی، نقش مجموعه ICT را در ارتقای جایگاه شهرستان مؤثر دانست و گفت: شهرستان رودسر به عنوان یک شهرستان‌های گردشگر پذیر است و ارائه خدمات و سرویس‌های ارتباطی و اینترنت پرسرعت به روستاییان و مسافران از ضروریات این شهرستان است.

وی با اشاره به اهمیت پایش دقیق و مستمر وضعیت ارتباطی مناطق مختلف استان توسط مجموعه ICT استان، گفت: سنجش دوره‌ای در حوزه ارتباطات و پایش نقاط حائز اهمیت، نقش مهم و اساسی در برنامه‌ریزی‌های آتی استان و شهرستان در حوزه‌های ICT داشته و خواستار استفاده از تمامی ظرفیت‌های استانی و ملی برای رفع مشکل مردم شد.

عباسی از مدیر ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خواست تا طی حداکثر دو هفته آینده کلیه نقاط شهری و روستایی شهرستان رودسر را مورد پایش میدانی قرار داده و ضمن احصای نقاط فاقد پوشش یا پوشش پایین‌تر از حد نرمال، برنامه‌ای زمان‌بندی‌شده در راستای رفع مشکلات ارتباطی منطقه ارائه کنند تا در صورت لزوم مطالبه بخش در سطح ملی در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.