از جمله اطلاعاتی که به این شکل افشا شده می توان به نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، جزییات صورت حساب پرداختی شامل آدرس، نام شهر و ایالت و کدپستی، شغل، نام و مشخصات کارفرما، نوع کارت اعتباری، شماره کارت، تاریخ انقضا و کدامنیتی آن اشاره کرد.

‌‌‌‌‌به گزارش ندای گیلان، سرقت اطلاعات کارت های اعتباری مذکور در بازه زمانی بین 16 مارس تا 5 اکتبر سال 2016 رخ داده، زیرا پلاتفورم مورد استفاده برای انتقال پول به کمیته جمهوری خواهان آلوده به کد مخربی بوده که منظور سرقت اطلاعات کارت های اعتباری طراحی شده است.

کمیته مذکور پس از کسب اطلاع از وقوع این مشکل بی سروصدا آن را در 6 اکتبر سال 2016 برطرف کرده است. اولین بار یک برنامه نویس هلندی به نام ویلم دی گروت متوجه مشکل یاد شده گردیده است.

این مشکل ناشی از استفاده از یک پلاتفورم معیوب تجارت الکترونیک موسوم به Magento است.از جمله اطلاعاتی که به این شکل افشا شده می توان به نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، جزییات صورت حساب پرداختی شامل آدرس، نام شهر و ایالت و کدپستی، شغل، نام و مشخصات کارفرما، نوع کارت اعتباری، شماره کارت، تاریخ انقضا و کدامنیتی آن اشاره کرد.

پیش از این و از سال 2015 تا به حال سوءاستفاده های مشابه دیگری نیز با سوءاستفاده از آسیب پذیری امنیتی Magento رخ داده است. کمیته یاد شده از مارس سال 2016 تا به حال بیش از 30 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرده است.