مسابقات کاراته قهرمانی استان هیأت کاراته گیلان برگزار شد و نفرات برتر رده سنی نوجوانان جهت شرکت در اردوهای تیم های هیأت کاراته گیلان مشخص گردیدند.

به گزارش ندای گیلان، رقابت های قهرمانی استان بخش مردان در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان روز جمعه مورخ ۱۷ اسفندماه ۹۷ به میزبانی شهرستان فومن با حضور بیش از ۴۰۰ کاراته کا از سراسر استان گیلان برگزار شد و طی آن نفرات برتر اوزان مختلف خردسالان و نونهالان و همچنین نوجوانان، جهت شرکت در اردوی ‌های گزینشی رقابت های برتر پایه کشور بر روی سکو قرار گرفتند.

در این مسابقات مسئولان و شخصیت های ویژه ای مانند حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی محمود قاسم نژاد درویشی فرماندار شهرستان فومن و حسین غلام نیا شهردار فومن و اعضای شورای شهر فومن و دکتر رضا رسولی رئیس هیأت کاراته گیلان و همچنین ریاست اداره ورزش و جوانان این شهرستان حضور داشتند.
در نهایت پس از دیدار های برگزار شده در رده سنی خردسالان و نونهالان، که به صورت فستیوال بود مدال ها و احکام قهرمانی توزیع شد و در رده سنی نوجوانان نیز نفرات برتر مشخص شدند که نوجوانان اسامی ذیل موفق به کسب مقام های برتر شدند.

نفرات اول تا سوم رده سنی نوجوانان:

وزن -۵۵ نوجوانان
1-سینا غفوری
2-سید محمد امین صالحی
3-مازیار حبیب پور
3-سیامک بستان بخشی

وزن -57 نوجوانان
1-ابوالفضل صفری نژاد
2-محمد شبرنگ
3-نیما کاظم نژاد
3-ساسان ایمانی

وزن -63 نوجوانان
1-عباس ملکوتی
2-امیررضا غلام دوست
3-اسماعیل محجوب
3-سیدامیرمهدی ملک رخ

وزن -70 نوجوانان
1-سینا نوزاد
2-سینا افتاده
3-محمدرضا غلامعلی زاده
3-محموصادق رضائی

نوجوانان +70
1-سیدمهدی یوسفی
2-مهدی مظلومی
3-امیرمهدی کریمی
3-محمدامین سعیدی