استاندار گیلان گفت: اقدامات نظارتی که اخیراً در گیلان انجام شد فارغ از نگاه سیاسی بود و من از بابت انجام آن تشکر می‌کنم.

به گزارش ندای گیلان، مصطفی سالاری امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان در رشت اظهار داشت: استان گیلان ظرفیت بالایی در حوزه اشتغالزایی و توسعه اقتصادی دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان دارای نیروهای انسانی تحصیلکرده و کارآمد است عنوان داشت: رفع مشکلات موجود در حوزه تامین نیروی انسانی نیازمند نگاهی ملی دولت است.

سالاری انباشت مقررات را یکی از مشکلات کشور و از جمله دغدغه‌های دولت دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیازمند اقدام برای مقررات زدایی در راستای کاهش بروکراسی‌های اداری هستیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان عدم تفکیک دقیق فعالیت ادارات و دستگا‌ه‌های اجرایی از جمله مشکلات اداری کشور دانست و افزود: این امر سبب کاهش شجاعت مدیران برای انجام اموراتشان می‌شود.

وی با اعلام اینکه نظارت بر عملکرد دستگا‌ه‌های اجرایی نباید سبب تداخل کاری و موازی‌کاری شود گفت: اقدامات نظارتی که اخیراً در گیلان انجام شد فارغ از نگاه سیاسی بود و من از بابت انجام آن تشکر می‌کنم.

استاندار گیلان با بیان اینکه نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی باید فارغ از نگاه‌های سیاسی باشد خاطرنشان کرد: اتخاذ مکانیزم حقوقی و اداری مناسب بسیاری از مشکلات اداری مردم را رفع می‌کند.