عضو شورای شهر رشت خطاب به مسعود نصرتی گفت: به عنوان عضو شورا از شما تشکر می کنم که در این مدت مشکلات زیادی را در شهرداری رشت تحمل کردید و مورد بی مهری هم قرار گرفتید
به گزارش ندای گیلان،محمد حسن علیپور در جلسه بررسی استعفای شهردار رشت، موافقت خود را استعفا اعلام نمود و در نطق خود بیان کرد: به عنوان عضو شورا از شما تشکر می کنم که در این مدت مشکلات زیادی را در شهرداری رشت تحمل کردید و مورد بی مهری هم قرار گرفتید.
عضو هیات رئیسه شورا افزود: اما ما نماینده مردم هستیم و مردم معیار ما هستند و حق مردم رشت بالاتر از این حرفهاست. شهرهای دیگر توسعه یافتند و رشت هنوز به جایی نرسیده است.
وی ادامه داد: جنابعالی یکسال کار سخت و پر تنش داشتید، اگرچه برخی کوتاهی ها بوده و بنده هم گاهی با تندی با شما برخورد کردم ، چون بنده نماینده مردم شهر هستم و حق دارم بر عملکرد شهرداری نظر دهم.
علیپور ابراز کرد: همه کارگران از شما راضی هستند. شما فروتن بودید و به شما ارادت داشتند. بنده تاکنون هیچ خواسته ی شخصی از شما نداشتم ولی خط قرمز من کارگران خدمات شهری و اقشار آسیب پذیر شهرداری بود و امید دارم، هرجا هستید، موفق باشید.