به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، نشست صمیمی سرپرست فرمانداری رشت با کارکنان عضو خانواده ایثارگر فرمانداری رشت برگزار شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، امام پناهی در دیدار صمیمانه با فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در فرمانداری که همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی و در محل فرمانداری برگزار شد‌، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی با تاکید بر این که جامعه از خانواده شهدا و ایثارگران انتظار بیشتری دارد؛ علت این امر را در مردمی بودن این خانواده ها دانست.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی نشان داد که شخصیت این شهید بزرگوار در لایه های مختلف جامعه ما نفوذ فراوانی دارد، افزود: نسلهای آینده از روز سیزدهم دیماه با حسی از اندوه یاد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران در این برهه از زمان وظیفه ویژه ای دارند‌، خواستار کمک این خانواده ها در کم کردن فاصله بین مردم و مسئولین شد.

امام پناهی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فراگیری نام سردار سلیمانی در عمق استراتژیک دنیای غرب، اظهار کرد: پس از شهادت ایشان، در آمریکا بیش از ۳۰۰۰ مراسم یادبود برگزار و در ایتالیا بیش از ۶۰۰۰ بنر همدردی نصب گردید که نشان از امید ملتها به آرمان‌های آزادیبخش مکتب سلیمانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه جوانگرایی یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است، گفت: دستگاه های دولتی با انگیزه دادن به کارکنان جوان خود‌، با تمام توان در راه حل مشکلات مبتلابه امروز جامعه یعنی اشتغال، مسکن و مسائل اقتصادی‌ گام بردارند.

سرپرست فرمانداری رشت با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب،جنگ تحمیلی و مدافع حرم‌ گفت: تلاش‌های ما بعنوان کارگزاران نظام‌، موجب احساس آرامش و رضایت خانواده شهدا خواهد شد.