نشست صمیمی سرپرست فرمانداری شفت با جمعی از مدیرعاملان و برخی از اعضای هیات مدیر تشکل های مردم نهاد شهرستان در فرمانداری برگزار شد

به گزارش ندای گیلان از شفت، نشست صمیمی مهدی نقدی سرپرست فرمانداری شفت با جمعی از مدیرعاملان و برخی از اعضای هیات مدیر تشکل های مردم نهاد شهرستان شفت صبح امروز دوشنبه در فرمانداری شفت برگزار شد.

در این جلسه  سرپرست فرمانداری شفت ضمن تسلیت ایام، سازمان های مردم نهاد را پل ارتباطی بین مردم و دولت در انتقال مسائل و مشکلات دانست و اظهار کرد: سمن‌ها می‌توانند زمینه مشارکت عمومی افراد در ارائه راهکار برای حل مسائل حوزه‌های گوناگون و نهادینه کردن رفتارهای پسندیده اجتماعی را فراهم کنند.

سرپرست فرمانداری شفت با اشاره به گستردگی زمینه‌ها و موضوعات فعالیت‌های اجتماعی، اظهار داشت: سمن‌ها با توجه به خاستگاه مردمی و تعلق خاطری که نسبت به حل مسائل عمومی جامعه دارند‌، می‌توانند با فعالیت پیگیر و ارائه راهکارهای مناسب برون‌رفت از تنگناها، منشاء تحولات مثبت و آثار ماندگار اجتماعی و فرهنگی باشند.

وی  با اشاره به اینکه شرط موفقیت در این برنامه ها، مشارکت و همراهی مردم است بیان کرد: تشکل ها می توانند در این زمینه نقش بسزایی داشته باشند.

نقدی با تاکید بر اینکه طرح ها و برنامه های تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در زمینه رفع مشکلات شهرستان، مورد حمایت ویژه قرار می گیرد گفت: سمن ها از ظرفیت عظیمی برای جلب مشارکت عمومی در جنبه‌های مختلف و ایفای نقش محوری در تقویت ارتباط بین بدنه جامعه و حاکمیت برخوردار می باشند.

در پایان این نشست از نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد دارای مجوز فعالیت از فرمانداری شفت، تقدیر عمل آمد.