جعفری گفت:نسل جوان امروز با افتخار به راه رفته این ملت، با فرمان‌پذیری از رهبر و مقتدای خود، با همه توان از امانت سنگینی که بر دوش دارد پاسداری می‌کند و باصلابت در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب گام بر می‌دارد.

به گزارش ندای گیلان،محسن جعفری در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر و جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی امروز در شرایطی برگزار می‌شود که نشانه‌های بارزی از افول قدرت پوشالی نظام سلطه جهانی را می‌توان مشاهده کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حفظ پویایی برای بسیاری از ملت‌های جهان تبدیل به الگویی مناسب و تمدن ساز شده است افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا چهل سال در حال تلاش است تا ملت ایران را از حرکت باز دارد.

وی با تاکید براینکه ملت ایران در سایه فرهنگ‌ فاطمی و نهضت حسینی و تبعیت از ولی فقیه خویش از موانع و گذرگاه‌های حساس و گردنه‌های مهم تاریخی عبور کرده است تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با صبر و استقامت در برابر دشمنان انقلاب، وارد دوره بسیار مهم و حساس چهل سالگی شده است.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: ملت ایران اسلامی روز ۲۲ بهمن با حضور در صحنه، اتحاد و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان کشید و چهل سالگی انقلاب را جشن  گرفت.

جعفری در خصوص حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: اکنون ماموریت بزرگ انقلاب، تاکید بر معنویت و ارزش‌های اسلامی و انسانی، پیروی از اندیشه‌های امام (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) است و کم توجهی به این امور به معنی از دست دادن دستاوردهای بزرگ انقلاب تلقی می‌شود.

وی در ادامه گفت: امروز علیرغم تحریم‌های آمریکا، در سایه اقتدار و امنیت و حفظ و صیانت از ارزش‌ها و اصول مترقی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و عزت روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان افزود: تمامی دستاوردهای ارزشمند و گران سنگ انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا، امام راحل(ره)، مجاهدت ملت ایران با توکل به خداوند و عنایت حضرت ولیعصر (عج) هستیم.

جعفری با اشاره به آرمانهای انقلاب افزود: نسل جوان امروز با افتخار به راه رفته این ملت، با فرمان‌پذیری از رهبر و مقتدای خود، با همه توان از امانت سنگینی که بر دوش دارد پاسداری می‌کند و باصلابت در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب گام بر می‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک، تحقق کامل اهداف انقلاب در گرو همت، کار و تلاش بی‌وقفه جوانان مومن و بصیرت ملت در شناخت راه و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

جعفری همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، همه قشرهای مختلف مردم را در این برهه حساس به حضور در صحنه به ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان افزود: بار دیگر در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کرده و به جهانیان اعلام می‌کنیم تحت زعامت مقام عظمای ولایت تا رسیدن به قله‌های پیشرفت ایران اسلامی و جامعه اسلامی لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.