هدف از توليد اين نرم افزار كمك به سفر زائرين اربعين حسيني است كه به سه بخش قبل از سفر،هنگام سفر و بعد از سفر تقسيم شده و داراي امكانات متنوعي مي باشد.

به گزارش ندای گیلان،فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم رونمایی نرم‌افزار اندرویدی “نیازمندی‌های اربعین ”  با اشاره به ارزش معنوی این نرم‌افزار، اظهار کرد: برای معرفی اهداف قیام امام حسین (ع) باید هر آنچه در توان داریم انجام دهیم تا نسل جدید را با قیام عاشورا آشنا کنیم.

سردار محمد عبدالله پور با ذکر خاطره‌ای از شهید علیرضا رحیمی، گفت: تأثیر قصه‌ی شهادت این شهید بزرگوار با پدرش مانند شهادت علی‌اصغر با امام حسین (ع) بود که پدر بزرگوار این شهید، یک‌شبه خمیده و رنجور شد.

وی افزود: امام حسین (ع) هرچه داشت برای احیای اسلام داد و خدا نیز هر آنچه در عالم دارد به امام حسین (ع) می‌دهد، سلسله امامت از نور و سلاله پاک اباعبدالله ادامه یافت.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه امام عصر برای خونخواهی امام حسین ظهور می‌کند بیان کرد: هیچ عملیاتی در دوران دفاع مقدس نبود که با روضه امام حسین آغاز نشود، نوار فشنگ‌های رزمندگان روضه امام حسین بود.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه سازندگان نرم‌افزار اربعین، آینده خود را با این کار تضمین کرده‌اند، گفت: امام حسین به جوانانی که با این کار به امام حسین خدمت کرده‌اند حتماً پاداش بیشتری می‌دهد.

وی بابیان اینکه ارزش عاشورا و خاک کربلا به خاطر وجود امام حسین (ع) است، اظهار کرد: خیلی‌ها نمی‌دانند چگونه از ولایت حمایت کنند، با ولایت ماندن موجب عاقبت‌به‌خیری است نباید تندتر یا کندتر از ولی‌فقیه حرکت کرد، برخی هستند که فقط ادای با ولایت بودن را درمی‌آورند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به عملیات سپاه در اربعین گفت: مدیریت زائرین خارجی امسال به عهده سپاه است، ما مهمانان خارجی را از مرز آستارا عبور می‌دهیم و در ۴ ایستگاه صلواتی از آن‌ها استقبال و پذیرایی می‌کنیم.

عبدالله پور گفت: امسال ۱۰ هزار نفر از زائرین خارجی افزایش پیداکرده‌اند که تحویل مرز شلمچه خواهند شد و سپس از مرز آستارا خارج خواهند شد، امیدواریم امسال آخرین سالی باشد که گروه‌های بی‌دین و تروریست در کشورهای همسایه حضورداشته باشند.

به گزارش ندای گیلان،اين نرم افزار براي گوشي هاي آندوريد مي باشد و در ماركت هاي آندرويدي نظیر بازار بصورت رایگان قابل دانلود است.
نرم افزار نيازمنديهاي اربعین داراي امكانات بسياري است كه قطب نما ،قبله نما و زبان یار عربي از جمله آنها محسوب مي شود.
هدف از توليد اين نرم افزار كمك به سفر زائرين اربعين حسيني است كه به سه بخش قبل از سفر،هنگام سفر و بعد از سفر تقسيم شده و داراي امكانات متنوعي مي باشد.
شايان ذكر است اين نرم افزار با همكاري دفتر استاني سازمان فضاي مجازي سراج در استان گيلان و همچنين گروه طراحي تاپ توليد شده است.

لینک دانلود در کافه بازار (کلیک کنید)