در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر انزلی اعضا با افزایش نرخ کرایه تاکسی ها به میزان یکهزار ریال در هر مسافت تعیین شده موافقت کردند

به گزارش ندای گیلان از انزلی، در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر انزلی اعضا با افزایش نرخ کرایه تاکسی ها به میزان یکهزار ریال در هر مسافت تعیین شده موافقت کردند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و عمران شهری شورای شهر انزلی گفت: با پیشنهاد افزایش یک هزار و 500 ریالی نرخ کرایه تاکسی های درون شهری از سوی سازمان تاکسیرانی انزلی در کمیسیون مربوطه بررسی و اعضای کمیسیون موافقت و صورتجلسه به صحن علنی شورا ارائه شد.
بهمن زنجانخواه افزود: اعضاء شورای شهر نیز با اکثریت آراء با افزایش نرخ هزار ریالی درنرخ پایه کرایه تاکسی های درون شهری موافقت کرده و نرخ پایه کرایه تاکسی ها از پنج هزار و 500 ریال به شش هزار و 500 ریال ارتقاء یافت.
اعضای شورای شهر انزلی همچنین سایر نرخ های کرایه تاکسی های خطوط ویژه و تاکسی بی سیم را نیز تصویب کردند که براساس آن نرخ کرایه خطوط ویژه : شنبه بازار به محمدی دوست، شنبه بازار به سیدآسیه، بازار پردیس به شهرک صادقیه، آخر خط به انتهای خیابان پاسداران ، میدان گمرک به خیابان رمضانی و میدان معراج به ساحل قو افزایش نرخ یک هزار ریال اعلام شد.
اعضای شورای اسلامی شهر با افزایش یک هزار و 500 ریالی نرخ یک خط بلند تاکسیرانی از میدان شهدای کریم بخش تا کلانتری 11 نیز موافقت کردند.
برای تاکسی های بی سیم نیز پس از تعیین چهار مسیر: دروازه ماهی- فلکه گاز، فلکه گاز – پل غازیان، پل غازیان – چهار راه شهدا و چهار راه شهدا تا ورودی غربی شهرستان انزلی تا ابتدای روستای بشمن، نرخ پایه کرایه تاکسی بی سیم را 45 هزار ریال و در صورت ورود به منطقه دیگر شش هزار ریال افزایش نرخ را تصویب کردند.
همچنین از ساعت 23 تا هفت صبح افزایش 20درصدی کرایه های تاکسی بیسیم و دریافت نیم بهای نرخ کرایه پایه درصورت انصراف مسافر ونرخ هرساعت 130هزارریال برای تاکسی های دراختیار مسافر از دیگر مصوبات تعیین نرخ تاکسیرانی بود.