کمیته فرعی نرخ‌گذاری کمیسیون نظارت بر بازار استان گیلان، قیمت برخی کالاهای پر مصرف در ماه مبارک رمضان را تعیین کرد.

ندای گیلان:کمیته فرعی نرخ‌گذاری کمیسیون نظارت بر بازار استان گیلان، قیمت برخی کالاهای پر مصرف در ماه مبارک رمضان را تعیین کرد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در این رابطه به اصحاب رسانه گفت: در کمیته فرعی نرخ‌گذاری کمیسیون نظارت بر بازار استان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیسیون نظارت تشکیل شد، قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک در مرکز استان گیلان 9200 تومان، درجه دو 8 هزار تومان و درجه سه 7 هزار تومان تعیین شد.

مجید زیرک گفت: قیمت هر کیلو هلیم درج یک 11 هزار و پانصد تومان و هلیم درجه دو 9 هزار و پانصد تومان در شهرستان رشت در نظر گرفته شد.

وی افزود: قیمت هر کیلو آش نیز برای واحدهای صنفی درجه ممتاز 14 هزار تومان، واحدهای درجه یک 12 هزار تومان و واحدهای درجه دو 10 هزار تومان تعیین شد.

زیرک افزود: مقرر شده اتحادیه‌های ذیربط شهرستان رشت نسبت به اطلاع‌رسانی مناسب به واحدهای صنفی ذیربط جهت رعایت نرخ‌گذاری صورت گرفته اقدام لازم را انجام دهد.وی تصریح کرد: در سایر شهرستان‌های استان نیز مقرر شده با تصمیم کمیسیون‌های نظارت و متناسب با مرکز استان، نرخ‌گذاری اقلام مذکور صورت گرفته و اعلام شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از شهروندان محترم استان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه عدم رعایت نرخ‌های مصوب اعلام شده توسط واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه 124 ستاد خبری این سازمان و یا از طریق واحدهای بازرسی اتاق‌های اصناف در سراسر استان اعلام کنند.