امام جمعه موقت رشت گفت: حمایت رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نیروی هوایی از تیم مذاکره کننده هسته ای امری بی نظیر و یکی از دستاوردها مهم تیم هسته ای به شمار می رود.

ندای گیلان:حمایت رهبری دستاورد مهم تیم مذاکره کننده هسته ای است

به گزارش ندای گیلان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'غلامرضا شفیع زاده' در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت افزود: مردم با حضور پرشور خویش در راهپیمایی 22بهمن از تیم مذاکره کننده هسته ای خواستند تا فرمایشات اخیر معظم له را نقشه راه و سرلوحه مذاکرات هسته ای قرار دهند.

وی با بیان اینکه، حضور پر شکوه مردم در روز 22بهمن امسال حاوی پیامهای ملی، منطقه ای و فرامنطقه ای بود؛ افزود: حضور 40 میلیونی مردم در این راهپیمایی ثابت کرد که عقبه سربازان دیپلماسی کشور ، مردمی سلحشور است.

حجت الاسلام شفیع زاده با بیان این که حضور مردم در تاریخ یادشده رفراندومی شفاهی بود ، افزود: شعار ' نه تحریم ، نه ذلت ، مذاکره باعزت' پیام دیگری از عزت خواهی و عزت طلبی حضور چند 10 میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22بهمن است.

امام جمعه موقت رشت ، در بخش دیگری از سخنانش افتتاح 935پروژه زیربنایی گیلان در دهه مبارک فجر امسال را که با اعتباری معادل دو هزار و 800 میلیارد تومان را که بخش اعظم آن با سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است را ستود.

حجت الاسلام شفیع زاده بیان کرد: افتتاح پروژه های یادشده که چهاربرابر اعتبار بودجه ای سال گذشته است؛ را پیامی برای معاندان و دشمنان این سرزمین دانست که مسوولان در شرایط تحریم و اقتصاد مقاومتی از کارهای روزگذاران و روز مره پرهیز نموده و به انجام کارهای اساسی پرداخته اند.

وی، با تاکید برکاهش تصدی گری دولت و واسپاری امور به بخش خصوصی و مردم تاکید کرد: یک هزار و 600 میلیارد تومان از بوجه عمرانی پروژه های افتتاح شده دهه فجر از سوی بخش خصوصی تامین شده است.

آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با حضور زنان و مردان نماز گزار در مصلی امام خمینی (ره ) این شهرستان برگزار شد

ندای گیلان:حمایت رهبری دستاورد مهم تیم مذاکره کننده هسته ای است