نخستین گروه از زائران حج تمتع، فردا عازم سرزمین وحی می شوند. رئیس سازمان حج و زیارت از زائران خواست پیش از عزیمت به این سفر معنوی مشکلات جسمی و بیماری خود را برای خدمت رسانی بهتر به مدیر کاروان اطلاع دهند.

به گزارش ندای گیلان: نخستین گروه از زائران حج تمتع، فردا عازم سرزمین وحی می شوند. رئیس سازمان حج و زیارت از زائران خواست پیش از عزیمت به این سفر معنوی مشکلات جسمی و بیماری خود را برای خدمت رسانی بهتر به مدیر کاروان اطلاع دهند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: شرکت فرودگاه‌های کشور برنامه‌ای به‌ منظور اطلاع‌رسانی پروازهای حج طراحی کرده و لینک این برنامه را روی سایت سازمان حج و زیارت قرار داده‌ است.
اوحدی گفت: زائران می‌توانند از این لینک به پایگاه اینترنتی فرودگاه‌های کشور متصل شوند پس از درج کلمه حج در آن سایت، اسامی 19 ایستگاه پروازهای حج و جزئیات آن را دریافت کنند.
وی افزود افرادی هم که دسترسی به اینترنت ندارند، می‌توانند از طریق دو شماره تلفن 199 که مربوط به کل فرودگاه‌های کشور و09633 متعلق به فرودگاه امام خمینی، اطلاعات مربوط را کسب کنند.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: امسال با دو اپراتور تلفن همراه قرارداد بسته‌ایم تا سیم‌کارت‌هایی را رایگان در اختیار زائران قرار دهند.
رئیس سازمان حج و زیارت درباره خدمات حمل و نقلی درون کشورعربستان گفت: از معدود کشورهایی هستیم که 24 ساعته وسایل حمل و نقل زائران را از در هتل‌ها به مسجدالحرام می‌بریم و در کل 5 هزار دستگاه اتوبوس در طول موسم حج در خدمت زائر ایرانی خواهد بود.