به گزارش روابط عمومی زندانهای گیلان در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده دادستان انزلی با اشاره به وظایف سازمانی انجمن در زمینه های اشتغال زایی مددجویان و مساعدت مالی به خانواده های آنان بر برنامه ریزی و سازماندهی مطلوب تر منابع مالی، امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی در دوره ی جدید، در راستای نیل به اهداف انسانی انجمن تاکید کرد.

ندای گیلان:به گزارش روابط عمومی زندانهای گیلان در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین ایران عقیده دادستان  انزلی با اشاره به  وظایف سازمانی انجمن در زمینه های اشتغال زایی مددجویان و مساعدت مالی به خانواده های آنان بر برنامه ریزی و سازماندهی مطلوب تر منابع مالی، امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی در دوره ی جدید، در راستای نیل به اهداف انسانی انجمن تاکید کرد.

وی همچنین پیشنهاد داد جلسات هیات مدیره به طور متناوب و ماهانه با حضور مسئولین شهری و استانی در مکان زندان برگزار تا علاوه بر شناخت عمیق تر مشکلات و معضلات مبتلا به زندان و زندانیان و خانواده های ایشان، امکان بهره مندی هر چه بیشتر انجمن از امکانات مادی ومعنوی نهادهای تصمیم ساز فراهم شود.
در ادامه ی  فرماندار  شهرستان بندر انزلی  ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع هئیت مدیره انجمن حمایت از زندانیان انزلی از این انجمن به عنوان نهادی با ثبات و شناخته شده در میان اقشار جامعه یاد کرد. صفرنژاد با اشاره به این که زمان کمی از تصدی وی  به عنوان فرماندار شهر می گذرد و هنوز شناخت کافی و وافی از مشکلات و معضلات ویژه ی زندان و زندانیان در انزلی ندارد افزود: زندان انزلی با توجه به استقرار در مرکز شهر -که خود یک مشکل اساسی ست-،از نظر فضا و ساختمان نیز از حداقل امکانات محروم است و نسبت به سایر بخش ها توسعه نداشته و قابل مقایسه با بسیاری از  زندانها در سایر مناطق کشور نیست. وی شناخت جامع از خیرین را در راستای جلب کمک های ایشان به انجمن ضروری دانست و تاکیدکرد فرمانداری انزلی آمادگی دارد همه ی توان خود را در جهت تقویت انجمن حمایت به کار گیرد که این خود مستلزم ارائه ی راه کار و برنامه مدون از سوی اعضا و رایزنی و پیگیری ایشان و مدیریت مجموعه تا رسیدن به نتایج مطلوب است.