فرماندار شهرستان بندرانزلی گفت: دولت بخشی از نظام است و نباید تمام مشکلات را به شانه دولت بیندازیم، کسانی که در این راه تلاش می‌کنند بدانند آب به آسیاب دشمن می ریزند.

به گزارش ندای گیلان، اسماعیل میرغضنفری  در جلسه شورای اداری شهرستان انزلی گفت: انقلاب اسلامی ما با پشتوانه مردمی به ثمر رسیده کما اینکه در روزهای اول انقلاب از زمان امام (ره) و مقام معظم رهبری و سران قوا همواره مردم در راس امور بودند.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با تاکید بر حفظ اعتماد و حمایت مردمی افزود: نباید پشتوانه مردمی را از دست بدهیم و باید برای رفع مشکل آنان تلاش کنیم، ملاک ارزیابی ما مردم هستند که به‌درستی قضاوت می‌کنند.

وی راه برون‌رفت از شرایط و وضعیت اقتصادی حاضر را در همکاری، همدلی و مقاومت دانست و تصریح کرد: در مقابله با کروناویروس این را امر را به اثبات رساندیم.

میرغضنفری با بیان اینکه اختلاف سلیقه می‌تواند ما را مقاوم سازد اظهار داشت: با پایبندی به قانون و با همکاری یکدیگر می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم، تجربه نشان داده هرجا شکافی ایجاد شد ضربه‌های بدی خوردیم.

وی تاکید کرد: چرا زمانی که راه‌های رسیدن به مقصود برای ما فراهم است به بیراه برویم.

میرغضنفری افزود: اگر مردم ببینند بیت‌المال را بیت‌الحال می‌کنیم، جلوی ما می‌ایستند، گاه طولانی شدن دوران مسئولیت‌ها ما را به روزمرگی می‌رساند در اینصورت باید یک تغییر اساسی ایجاد کرده و خانه تکانی کنیم.

وی متذکر شد: این امر پذیرفتنی نیست چون در سال آخر دولت در مضیقه هستیم دولت بخشی از نظام است و نباید تمام مشکلات را به شانه دولت بیندازیم، کسانی که در این راه تلاش می‌کنند بدانند آب به آسیاب دشمن می ریزند.

فرماندار انزلی یاد آور شد: مسئولان علاوه بر اینکه باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، باید پاسخگوی زیر مجموعه خود نیز باشند.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان نماینده مردم و حاکمیت دغدغه مردم را داریم، اگر مردم در کنار ما باشند، می‌توانیم از روزهای سخت عبور کنیم، وای بر اینکه دیوار بی اعتمادی بین ما و مردم کشیده شود.

میرغضنفری سپس افزود: دشمن بیش از آنکه از دستیابی کشور ما به انرژی هسته‌ای بیم داشته باشد از تفکر هسته‌ای جوانانمان بیمناک است، باید از این جوانان استفاده کرد، برایشان وقت گذاشت و حرف آنها را شنید، آنان می‌توانند در خروج از این بن‌بست به ما کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: شاید نتوانیم تمام مشکلات مراجعه‌کنندگان را برطرف سازیم اما می‌توانیم شنونده گله و شکایت آنان، به‌ویژه روستاییان باشیم.

 

میرغضنفری سپس با تاکید بر سکونت روسای ادارات در این شهرستان، خاطرنشان ساخت: مدیران باید ساکن انزلی باشند در غیر اینصورت چگونه می‌توانند درد مردم را بفهمند و به آن رسیدگی کنند.

شبستان