فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نامه ای به وزیر بهداشت، از تلاش کارکنان آن وزارتخانه برای کمک های پزشکی به رزمندگان جبهه مقاومت قدردانی کرد

به گزارش ندای گیلان،در نامه سردار سلیمانی به وزیر بهداشت آمده است: از تلاش ها و زحمات خالصانه جنابعالی و کارکنان خدوم وزارت متبوع در امور آموزش، دارو و تجهیزات و به ویژه درمان رزمندگان مجروح صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل می آید. بدیهی است سهم شما برادر بزرگوار و عوامل زحمتکش مربوطه در پیروزی های جبهه مقاومت اسلامی در اوراق محاسبات الهی ثبت و محفوظ می باشد.

سید حسن هاشمی نیزدر پاسخ به نامه قدردانی سردار قاسم سلیمانی که دیروز جمعه منتشر شد، اظهار کرد: ملت شریف ایران، فداکاری‌ها برای امنیت کشور را فراموش نخواهند کرد، خدمت به کسانی که برای امنیت و سلامت مردم جانفشانی می کنند، افتخاری بزرگ است.
هاشمی افزوده است: باید قدردان آن انسان‌های شریف بود و دست یکایک شان را بوسید که بی‌نام و بی‌نشان، در کسوت رزمندگانی جان برکف به خدمت همنوعان خویش همت گماشته‌اند. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رزمندگان جبهه مقاومت به عنوان کسانی که با خدای خود عهد بسته‌اند و اجر خویش را از او طلب می‌کنند، نام برده و ادامه داده است: آنها نعمت‌های ناشناخته «امنیت» و «سلامت» را به هموطنانمان ارزانی داشته و می‌دارند و در این معرکه تا پای جان ایستاده‌اند.

هاشمی تاکید کرد: امروز که در پاسخ آن سردار رشید، این جملات را می‌نویسم، خبردار شدم یکی از پرستاران شیردل این دیار که در راه خدمت به مدافعان شریف حرم آل رسول‌ا…(ص) به اسارت گروه‌های تکفیری درآمده بود، با تیزهوشی و رشادت سپاه اسلام از دام دشمنان رها شده و به دامان خانواده بازگشته است.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با آرزوی توفیق برای سردار سلیمانی و همرزمانش افزوده است: ملت شریف ایران هیچ‌گاه فداکاری‌های فرزندان غیور خود را فراموش نمی‌کنند و دعای خیر ایشان همیشه بدرقه راه شما عزیزان خواهد بود.