دو خرس جوان که به اجبار صاحبان‌شان در خیابان‌های نپال برای تماشاگران می‌رقصیدند توسط حامیان حیات وحش نجات یافته و به آغوش طبیعت بازگشتند

به گزارش سرویس حوادث ندای گیلان،مرد جوان که نامزدش را به طرز وحشیانه‌ای شکنجه داده و مجبور به خوردن عکس‌های اقوام جان‌باخته‌شان کرده بود، پس از محاکمه به 10 سال زندان محکوم شد.

به گزارش پلیس ولز، این پرونده از 4 سال قبل و پس از انتقال پیکر نیمه جان «شارلوت راک» 30 ساله به بیمارستان در دستور کار پلیس قرار گرفت. ساعاتی بعد هم «کریگ توماس» نامزد 29 ساله‌اش بازداشت شد. این زن که به‌دلیل وارد شدن ضربات شدید چکش به صورت و بدنش و مشکلات گوارشی وخیم در شرایط وخیمی قرار داشت پس از بهبودی نسبی گفت: «نامزدم بیکار بود و من مجبور بودم برای تأمین مخارج زندگی کار کنم. از روزی که به این وضعیت شکایت کردم و حاضر به تأمین خواسته‌هایش نشدم او مرا با هر وسیله‌ای حتی چکش، کتک می‌زد و شب‌ها مجبورم می‌کرد ایستاده بخوابم. وقتی هم مادرخوانده‌ام درگذشت او به جای همدردی، با تهدید وادارم کرد عکس‌های او و چند نفر دیگر از بستگانم را که مرده بودند بخورم.»
آتش سوزی تریلی مشروبات الکلی

راننده تریلی حامل 26 تن مشروبات الکلی، پس از آتش سوزی ناگهانی در بزرگراه «آکسفوردشایر» انگلیس، بموقع از مرگ گریخت.به‌دنبال اعلام این حادثه، مأموران آتش‌نشانی طی کمتر از 7 دقیقه خود را به محل رساندند و توانستند پیش از سرایت آتش به خودروهای عبوری حریق را مهار کنند. با توجه به اینکه در اثر این آتش سوزی بطری‌های شیشه‌ای منفجر و به اطراف پراکنده شده بود کار پاکسازی جاده ساعت‌ها به طول انجامید. علت این انفجار در دست بررسی قرار دارد و راننده که جراحاتی جزئی برداشته تحت درمان است.

حمله «راکن» وحشی به نوزاد
نوزاد 4 ماهه امریکایی اهل «فلوریدا» درپی حمله «راکن» ولگرد به اتاق خوابش، بشدت مجروح شد.
دخترکوچولو هنگام حمله تنها روی تخت خوابیده بود که ناگهان حیوان وحشی ازپنجره وارد اتاق شد و به اوحمله کرد. مادرش که با شنیدن صدای ضجه‌های دخترش خود را سراسیمه به اتاق رسانده بود با تلاش فراوان نوزاد خون آلود را ازچنگال راکن نجات داد و بلافاصله او را به بیمارستان رساند. به گفته یکی ازپزشکان، با توجه به اینکه «راکن»، دخترک را از روی تخت پایین کشیده و با دندان و چنگال‌ها، زخمی‌اش کرده بود، وضعیت او چندان خوب نیست.
نجات خرس های نمایش

دو خرس جوان که به اجبار صاحبان‌شان در خیابان‌های نپال برای تماشاگران می‌رقصیدند توسط حامیان حیات وحش نجات یافته و به آغوش طبیعت بازگشتند.این دو خرس که آخرین قربانیان خشونت علیه حیوانات در این کشور به شمار می‌رفتند، در حالی که با بستن پوزه‌بند و تحت شکنجه در شهر «ایهارباری» نمایش اجرا می‌کردند، رهاشده و پس از درمان به آغوش طبیعت بازگردانده شدند.

زندگی با جسد مادر و برادر
مرد ژاپنی که به خاطر شوک ناشی از مرگ مادر سالخورده و برادرش، چند هفته‌ای اجساد را در خانه نگه داشته بود سرانجام با پلیس تماس گرفت.
به گزارش پلیس شهر «اوساکی سیتی»، این مرد که «هیدتوشی آزومی» نام دارد در تماس با پلیس از مرگ مادر 85 ساله و برادر 63 ساله‌اش خبر داد. پس ازحضورمأموران درخانه مورد نظر، اجساد متعفن آنها پیدا شد. مرد ژاپنی که بازداشت شده است به مأموران گفت: «مادر و برادرم در فاصله 6 روز مردند. آنقدر شوک زده بودم که نتوانستم مرگ آنها را گزارش کنم. اما بعد از چند هفته وبه خاطربوی تعفن بالاخره مجبور به این کار شدم.»نخستین بررسی‌ها درباره اجساد، فرضیه قتل را رد کرده و در حال حاضر این مرد به خاطر پنهان کردن اجساد بازداشت شده است.