رصد مردمی ندای گیلان:مدتیست که پیام های مردمی مبنی بر ضعف عملکردی و مدیریتی در برق دو شهرستان رشت به رسانه ها ارسال می گردد. از پرداختن به امورات شخصی و ساخت و ساز در زمان اداری تا عدم تکریم ارباب رجوع و ایجاد مشکل برای واحدهای صنعتی و بیان شرط و شروط هایی به […]

رصد مردمی ندای گیلان:مدتیست که پیام های مردمی مبنی بر ضعف عملکردی و مدیریتی در برق دو شهرستان رشت به رسانه ها ارسال می گردد.
از پرداختن به امورات شخصی و ساخت و ساز در زمان اداری تا عدم تکریم ارباب رجوع و ایجاد مشکل برای واحدهای صنعتی و بیان شرط و شروط هایی به جهت رفع مشکلات آنان که در دست بررسی بوده و متعاقباً اعلام خواهد شد.
حال باید دید که در شرایط کنونی کشور و مشکلات متعدد اقتصادی مردم که روح و روان آنها را آزرده است، آیا باید در یک مجموعه دولتی اینچنین رفتارهایی صورت گیرد که مردم را نسبت به دولت و نظام بدبین نماید؟!
تکریم ارباب رجوع و رفع موانع تولید و کمک به اقتصاد و تولید از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری و دولت است که باید سرلوحه کار تمامی مدیران پایین دستی قرار گیرد.
هرچند ضعف برق و فرسودگی شبکه برق رشت یکی از معضلات جدی است که مردم در فصول گرما با آن روبرو هستند و در هنگام بارش برف نیز  از کار افتادن شبکه و پارگی خطوط یکی از معضلات همیشگی برق رشت بوده است.
آیا در این ایام باید به مشکلات اینچنینی و مهم رسیدگی شده یا در زمانهای اداری به امورات شخصی و ساخت و ساز و تحصیل و غیره با امکانات دولتی پرداخته شود؟!