ندای گیلان:جلسه هم دلی وهم زبانی مسئولین سنگر برای رفع مشکلات سنگر برگزار شد مشروح بحث های مطرح شده این جلسه در زیرآورده شده است. امام جمعه سنگر: ما آمده ایم تا باری از دوش مردم برداریم حجت الاسلام والمسلمین تجدد با بیان اینکه امیدواریم خداوند متعال در این ماه رجب به ما توفیق عبادت […]

ندای گیلان:جلسه هم دلی وهم زبانی مسئولین سنگر برای رفع مشکلات سنگر برگزار شد مشروح بحث های مطرح شده این جلسه در زیرآورده شده است.

امام جمعه سنگر: ما آمده ایم تا باری از دوش مردم برداریم
حجت الاسلام والمسلمین تجدد با بیان اینکه امیدواریم خداوند متعال در این ماه رجب به ما توفیق عبادت و استغفار عنایت فرماید اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که باید در نظر داشته باشیم استفاده از عمر است،عمر مفید محدود است وخداوند متعال چند سباحی این عمر مسئولیت را به ما داده است.
وی افزود: بهترین افردا کسانی هستند که بتوانند در این مدت عمر مسئولیتی خود به یندگان خدا نفع برسانند .
امام جمعه سنگر با اشاره به برگزاری این جلسات خاطر نشان کرد:این سنت حسنه را گذاشته ایم که ماهیانه درکنار هم به مشکلات مردم برسیم،ما آمده ایم تا باری از دوش مردم برداریم ، خداوند برما منت گذاشت این مسئولیت را به ما داد وما باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام دهیم.
وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: ما آمده ایم یک لباس زیبای سفید مدیریتی را در قامت مدیریت سنگر بپوشانیم.
بخشدار سنگر:۱۵۰۰نفر از سنگر برای استقبال از رئیس جمهور اعزام کرده ایم
رحیم رحیمی با تبریک ایام رجب وتاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت :روز تاسیس سپاه را به همه سبز پوشان جامعه تبریک عرض می نمایم ودر واقع جمله امام خمینی (ره) که فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود را یاد آور می شوم.
بخشدار سنگر نیز در خصوص این جلسات یاد آور شد: که پنج شنبه آخر هر ماه در یک خرد دسته جمعی مشکلات مردم بررسی وبرطرف شود.
وی به برنامه ریزی های ایام پیش رو اشاره کرد وگفت: برنامه معنوی اعتکاف ،گرامیداشت روز معلم وهمچنین ولادت حضرت علی (ع) وروز پدر وهمچنین تشکیل ستاد ارتحال امام را در پیش رو داریم.
رحیمی تاکید کرد: روسای ادارات در اعیاد بزرگ نسبت به آذین بندی وحداقل نصب پرده اقدام کنند.
بخشدار سنگر در بخشی از سخنان خود به استقبال مردم از رئیس جمهور اشاره کرد وگفت: مردم گیلان در اولین سفر رئیس جمهور پس از مذاکرات حساس استقبال بی نظیری انجام داده اند.
وی افزود :از آموزش وپرورش جهت اعزام ۹ مینی بوس از دانش اموزان جهت استقبال از رئیس جمهور شرکت داشته اند تشکر میکنم.
رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حواشی های ایجاد شده در سفر ریاست جمهور انتقا د کرد وگفت:بعضی ها کچ فهمند وکاری نمی توان کرد،بگذارید هرچه می خواهند بگویند.
بخشدار سنگر ادامه داد :می گویند چرا هواپیما دیر در فرودگاه نشت ،چرا کوچه ها وخیابان ها در آستانه سفر آسفالت شد.اگر برای ما میهمان بیاید خانه را تمیز نمی کنیم؟
وی عنوان کرد : ما با کمک همه روسای ادرات ودهیاران حدود ۱۵۰۰نفر را برای استقبال از رئیس جمهور اعزام کردیم که جا دارد از همه کسانی که تلاش کرده اند تشکر وقدر دانی کنم،البته خیلی ها هم برای خودشان به استقبال رفند که ما آماری نداریم.

رئیس آموزش وپرورش :گرامی داشت باشکوه روز معلم
علی اکبر جمشیدی خاطر نشان کرد: سعی ما بر این است که یک هفته وروز بزرگداشت معلم خوبی در سطح شهر برگزار کنیم
وی اعلام کرد: که اموز ش وپرورش سنگر در روز سه شنبه ۱۵ اردیبهشت جشن گرامیداشت روز معلم را برگزار خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر سنگر: همه شهرها از معدن شن سنگر استفداه می کنند اما ما مجوز برداشت یک فرقون شن را هم نداریم
سیف الله سهرابی با بیان برخی مشکلات اذعان کرد: یکی از مشکلات مردم کمبودها در کشیک ها تعطیل در بهداری می باشد.
وی یکی از اساسی ترین مشکل ودغدغه مردم وشورا وشهرداری سنگر را اتمالم کمربندی دانست واظهار کرد: متاسفانه وعده هایی از طرف مسئولین داده شده است که تا کنون هیچ کدامشان عملی نشده است.
عضو شورای شهر سنگر ادامه داد وتصریح نمود: تنها مشکل این کمر بندی نداشتن مجوز برداشت شن وماسه است.
سهرابی اذعان کرد: از همین معدن که در سنگر وجود دارد همه شهر ها استفاده می کنند جز سنگر،ما حتی مجوز برداشت یک فرقون شن رانداریم.

شهردار سنگر :در خصوص کمربندی واقعاً شرمنده مردم هستیم
حسن فرزانه با توجه به آبگرفتگی اخیر شهر سنگراظهار کرد: درست است خیابان شهید انصاری جز شهر سنگر است اما آب ریز آن از دل روستا می باشد که جا دارد سازمان آب منطقه ای استان در لایه روبی منطقه کمک حال شهرداری شوند .
شهردار سنگر سنگر به وضعیت کمربندی سنگر اشاره ای کرد وبیان کرد: چند سال باید این پروژه به طول بی انجامد ، در زمانی که بارانی گل ولای باعث نارضایتی مردم می شود ودر زمان آفتاب خاک باعث این امر می شود.مردم بارها نارضایتی خود را به این وضعیت اعلام کرده اند.
فزانه اذعان کرد: واقعاً شرمنده مردم هستیم، اداره راه برای آسفالتش قول مساعد داده است وتنها برای اتمام این پروژه شن وماسه می خواهیم.

رئیس مخابرات سنگر:اکثر روستاها از اینترنت پر سرعت برخوردارند
سید جواد ترمه اعلام کرد: شرکت مخابرات سنگر کار مخابراتی وتوسعه مخابراتی را در سال ۹۲ به پایان رسانده است .
وی اظهار کرد: در تمامی روستاها واگذار خط تلفن به روز بوده است، همچنین در بحث توسعه اینترنت در اکثر روستاها اینترنت پر سرعت وجود دارد.
رئیس مخابرات سنگر بابیان اینکه امسال قرار است باند شبکه وسرعت اینترنت را بیشتر کنیم.
وی در پایان گفت : که در بحث فیبر نوری وتوسع شکه های رادیویی وتلفن همراه در وضعیت خوبی قرار داریم .

جانشین سپاه سلمان :اعزام ۱۶ نفر کاروان پیاده به مرقد امام 
مرتضی بینایی در ابتدای سخنان خود به روز تاسیس سپاه اشاره کرد ویاد آور شد: با تدبیر حکیمانه امام راحل سپاه پاسدارن شکل گرفت ونقش سپاه در همان اوایل یک نقش تعیین کنند در همه مسایل بودو امروز هم سپاه بر اساس نقش تایین کننده ای که دارد مورد هجمه های زیادی شده است .
وی با بیان نزدیکی سالروز رحلت امام خمینی (رض) اظهار کرد: ما در ناحیه سلمان ۱۶ نفر را در قالب کاروان پیاده و ۷ خودروی اتوبوس را در قالب کاروان های سواره برای سالروز ارتحال امام اعزام خواهیم کرد.