رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با اشاره به قبول استعفای مدیر این خانه، گفت: با رای اکثریت اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان، میلاد ابراهیمی به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات و رسانه های گیلان انتخاب شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، ابراهیم افشاری در گفت وگویی با اشاره به استعفای ابراهیم بهمنی جلالی از سمت مدیریت خانه مطبوعات گیلان اظهار کرد: استعفای ابراهیم بهمنی امروز با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تقدیر از زحمات یکساله مدیر خانه مطبوعات و رسانه های گیلان گفت: نظر به استعفای ابراهیم بهمنی، اکثریت اعضای هیئت مدیره با این استعفا موافقت کرده و میلاد ابراهیمی را به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات و رسانه های گیلان منصوب کردند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان با اشاره به اینکه خانه مطبوعات در سال نخست به دنبال تثبیت و در سال‌های آتی به دنبال رویکرد جهش در حوزه عملکردی است، بیان کرد: انتظار می‌رود مدیریت جدید خانه مطبوعات نیز در راستای اعتلای اهداف عالیه حوزه رسانه استان گیلان گام برداشته و با استفاده از ظرفیت نخبگان اقدامات مانا در دوران جهش خانه مطبوعات انجام دهد.

افشاری با تاکید بر لزوم حفظ انسجام و وحدت رویه و ارتقای سطح کیفی و رفاهی اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان و اصحاب رسانه افزود: با توجه به روند برنامه‌های گذشته و اقدامات برنامه‌ریزی شده پیش رو، نوید اتفاقات میمون را به اصحاب رسانه استان گیلان می‌دهیم.

وی با تقدیر از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در طی یکسال اخیر عنوان کرد: بنای ما در خانه مطبوعات گیلان حمایت قاطع از مدیریت، حفظ استقلال در تصمیم‌گیری هیئت مدیره، راهبری و مشورت پذیری و استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان، سازمان‌ها و نهادهای متناظر رسانه‌ای است.