فرماندار آتی رودبار، ازحامیان اصلی دکتر جمالی نماینده فعلی رودبار بوده و تلاش های زیادی را در روند انتخابات برای دکتر جمالی انجام داده است

به گزارش ندای گیلان؛بعد از گذشت یک ماه کشمکش بر سر انتخاب سکاندار فرمانداری شهرستان رودبار، شنیده می شود، سید اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار خواهد شد.

گفتنی است، فرمانداری رودبار بعد از رفتن احمدی به لاهیجان، بیش از یک ماه می شود که با سرپرستی اداره  شده و علیرضا انصاری بعنوان سرپرست این فرمانداری می باشد.

شایان ذکر است، سید اسماعیل میرغضنفری ، متولد ۱۳۴۶ رستم آباد  بوده و کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارد. دارا بودن مسئولیت بخشداری های عمارلو، مرکزی و معاونت فرمانداری رودبار در کارنامه اجرایی اش دیده می شود و همچنین عضو دبیرخانه شورای اداری استان گیلان، نماینده استاندار گیلان در کمیسیون ماده ۹۹ و مسئول گروه بازرسین فرمانداری های گیلان نیز بوده است. میر غضنفری هم اکنون کارشناس استانداری گیلان می باشد.

ناگفته نماند، فرماندار آتی رودبار، ازحامیان اصلی دکتر جمالی نماینده فعلی رودبار بوده و تلاش های زیادی را در روند انتخابات برای دکتر جمالی انجام داده است./خزرانلاین