طبق شنیده‌ها شبکه ورزش سیما در آستانه سال نو قصد تغییر در ترکیب مدیران دارد و در همین راستا شنیده می‌شود احتمال انتصاب عادل فردوسی‌پور به عنوان قائم‌مقام این شبکه وجود دارد.

به گزارش ندای گیلان،عادل فردوسی‌پور، مجری و گزارشگر محبوب فوتبال ایران به تازگی مدرک دکترای مدیریت رسانه را از دانشگاه پردیس فارابی دریافت کرد و حالا این احتمال وجود دارد که اضافه شدن پیشوند دکتر به نامش با حضور او در یک پست مدیریتی همراه شود.

فردوسی‌پور این روزها در شبکه 3 با مشکلات و حاشیه‌های فراوانی مواجه شده و احتمالا سال آینده نتواند برنامه 90 را روی آنتن ببرد. اختلاف عقیده مدیر جوان شبکه 3 با عادل فردوسی‌پور دیگر بر کسی پوشیده نیست؛ اختلافی که گویا از اولین روز حضور فروغی به عنوان مدیر شبکه 3 آغاز شد و با حذف آیتم‌های 90 و روی آنتن نرفتن 2 هفته‌ای این برنامه ادامه یافت و درنهایت در جشنواره سیما عادل فردوسی‌پور با کنایه‌های خود به آن در آخرین روزهای سال دامن زد.

به اعتقاد بسیاری کنایه‌های فردوسی‌پور در جشنواره سیما و استفاده از واژه‌هایی همچون سخت‌ترین سال کاری و بی‌مهری می‌تواند به معنای پایان کار این مجری سرشناس در شبکه 3 و کوچ او به شبکه ورزش باشد.

خیلی‌ها از همان ابتدا نحوه برخورد‌های اخیر با برنامه 90 را زمینه‌چینی برای حذف کامل فردوسی‌پور از این برنامه تفسیر کردند. در این شرایط فردوسی‌پور که دوست نداشت بازنده جنگ قدرت باشد یک‌بار دیگر با 90 به قاب پرمخاطب‌ترین برنامه صداوسیما برگشت تا احتمالا با انتخاب برنامه‌اش به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی در جشنواره سیما به نوعی در این جدال فوتبالی-تلویزیونی زننده گل طلایی باشد! حالا فردوسی‌پور که مدرک دکترای خود را هم گرفته برنامه‌های جدیدی دارد و گویا دوست ندارد در سال جدید هم شرایط سخت و طاقت‌فرسای سال 97 را تجربه کند. طبق شنیده‌ها شبکه ورزش سیما در آستانه سال نو قصد تغییر در ترکیب مدیران دارد و در همین راستا شنیده می‌شود احتمال انتصاب عادل فردوسی‌پور به عنوان قائم‌مقام این شبکه وجود دارد.

عادل فردوسی‌پور همزمان با اجرای برنامه تلویزیونی ۹۰ در مقام تهیه‌کننده برنامه «فوتبال ۱۲۰» با شبکه ورزش همکاری دارد و گویا رابطه او با مدیران این شبکه بسیار حسنه است.

با این تفاصیل شایعه شده که فردوسی‌پور دیگر قصد همکاری با شبکه 3 را ندارد و قصد دارد با طرح و ایده‌ای نو به شبکه ورزش کوچ کند و بعید نیست امشب آخرین 90 با اجرای فردوسی‌پور روی آنتن برود و در سال جدید این برنامه با مجری‌گری محمدحسین میثاقیان پخش شود.خراسان