رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه ما همیشه باید آمادگی مواجهه با مشکلات را داشته باشیم، گفت: در سال گذشته به رغم همه مشکلاتی که از لحاظ بین الملی داشتیم، موفقیت هایی حاصل شده است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

به گزارش ندای گیلان،کیوان محمدی در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال ۱۳۹۹ با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و با اشاره به زحمات کادر درمانی کشور و استان برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: چهره و شمایل این عزیزان هنگام آماده شدن برای خدمت رسانی یادآور حماسه های دوران دفاع مقدس و آماده شدن برای مقابله با حملات شیمیایی در آن دوران است.

 

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ با شعار “جهش تولید” توسط مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: ایشان امسال را نیز به دنبال رویه چند سال گذشته با محور اقتصادی نامگذاری کردند.

 

وی با بیان اینکه ما همیشه باید آمادگی مواجهه با مشکلات را داشته باشیم، گفت: در سال گذشته به رغم همه مشکلاتی که از لحاظ بین الملی داشتیم، موفقیت هایی حاصل شده است که نمی توان آن را نادیده گرفت.


 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان افزود: طی زمانی که در اوج فشار تحریم های غیرقانونی آمریکا قرار گرفته ایم، کمترین کمبود ها را در کشور داریم و این امر به این دلیل است که سیستم مدیریتی کشور با همه مشکلاتی که وجود دارد توانست از امکانات موجود استفاده حداکثری را داشته باشد.

 

محمدی با اشاره به دستور اول جلسه در خصوص گزارش عملکرد شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گیلان در سال ۹۸ ، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۲ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در گیلان برگزار شد که این میزان از جلسات در ده سال گذشته بی سابقه بوده است.

 

وی افزود:همچنین سال گذشته با برگزاری جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ۷۰ مصوبه به تصویب رسیده است.

 

محمدی گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور تحقق شعار سال، در حال تدوین دستورالعمل هایی است که پس از ابلاغ، به عنوان سیاست کاری استان در راستای جهش تولید برای سال ۹۹ قرار خواهد گرفت.