موسی فکور با اکثریت آرای شورای اسلامی این شهر به‌عنوان شهردار بندرانزلی انتخاب شد.

به گزارش ندای گیلان،نشست علنی شورای اسلامی رشت این شهر دقایقی پیش برای انتخاب شهردار انزلی برگزار شد و در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر موسی فکور سرپرست فعلی شهرداری انزلی با اکثریت آرا به‌عنون شهردار انزلی انتخاب شد.

فکور کارشناس حقوق و کارشناس مدیریت دولتی و دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق بوده و در حال حاضر سرپرست شهرداری بندرانزلی است.

بخشداری سنگر، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مرکز گیلان، رئیس اداره‌های سیاسی، روابط عمومی و اجتماعی فرمانداری رشت، رئیس امور فرهنگی نهضت سوادآموزی گیلان از جمله سوابق فکور در 27 سال خدمت در وزارت کشور است.

پیش از این و در نشست غیرعلنی شورای شهر انزلی در 7 دی ماه امسال، شورا با استعفای رضا پورشعبان شهردار وقت انزلی موافقت کرده و بر اساس قانون، اعضا با اکثریت آرا و بدون فوت وقت موسی فکور معاون شهرداری بندرانزلی را به‌عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب کرده بودند.

شهرام نواری سخنگوی شورای شهر انزلی در گفت‌وگویی که  با تسنیم انجام داده است با بیان اینکه فکور، مدامی و کیاورز سه گزینه تصدی پست شهرداری انزلی بودند، اظهار داشت: 4 عضو شورا مدامی و کیاورز را به‌عنوان گزینه پیشنهاد دادند و 7 عضو نیز فکور را پیشنهاد دادند.

وی افزود: سپس رای گیری انجام شد که حین رای گیری 4 عضو شورا با وجود ارائه گزینه‌هایشان در رای‌گیری شرکت نکرده و در نهایت موسی فکور با 7 رای به‌عنوان شهردار جدید انزلی انتخاب و برای صدور حکم به استانداری گیلان معرفی می‌شود.