رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با انتشار پیام نوروزی از صبر و همکاری مردم رشت برای اجرای پروژه های عمرانی شهرداری این شهر قدردانی کرد

به گزارش ندای گیلان،متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بر عالم سرما زده، گرما داده اند          خورشید ترین، ترا به دنیا داده اند

با سجده وسجاده، چهل روز گذشت    تا عاقبت آن سیب خدا را داده اند

سالی دگر از راه می رسد؛ آغازی که مقدمه اش با ولادت گوهر گیتی فاطمه زهرا(س) همراه است. دستان طبیعت گشاده تر از همیشه به انتظار ایستاده، شهیدان شاهد که پیام آوران حیات جاودانه اند خیری همگانی از خالق هستی را طلب می نمایند. نیازمندان، مستضعفان، بی سرپناهان، در راه مانده ها و … دست تمنا ز اغنیا و آنان که دل در گرو محبت سپرده اند دارند.

سال ۹۶ آخرین سال از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای نظام مقدس جمهوری اسلامی است. نظامی که با تفکر انقلاب اسلامی بنیان گذاشته شد و انقلاب اسلامی که طلوعش از ۳۸ سال قبل با رهبری یگانه قرن امام امت خمینی کبیر(ره) بود و سالیان متمادی است که این انقلاب الهی با رهبری فرزانه مردی از تبار سادات علوی راه پرصلابت خود را همچنان به پیش می برد.

و اما مردم شهر ما که الحق و الانصاف همیشه روزگار به پای خوبی ها و صداقت خوبترینشان یعنی انقلاب اسلامی خود با خون ایثارگری جوانان و پاک ترین فرزندان خویش ایستاده اند. گرچه در این سالها آنچه در شانشان بود به انجام نرسید اما یقینا یکبار دیگر همت بلند و پرشور خود را در انتخابات ۹۶ به معرض نمایش خواهند گذاشت و در راستای رهنمودهای رهبری به جهانیان نشان خواهند داد.

وظیفه می دانم ۲ نکته را یاداور شوم. ابتدا سپاس و تشکر از صبر و متانت و همکاری و همراهی شهروندان در انجام اهدافی که شورای اسلامی شهر دنبال نموده و خاصه اقدامات عمرانی ای که شهرداری رشت داشته است و دیگر از تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم و خوب شهرداری رشت از مرکز تا مناطق، سازمان ها و مدیریت ها و خاصه بخش کارگری و رفت و روب، پاکبانان، نیروهای فضای سبز، رانندگان اتوبوس و تاکسیرانی، گرچه در صورت وظیفه ذاتی خود را انجام داده اند اما حقیقتا لایق تحسین و تکریم هستند.

و با دست مریزاد به همه حاضرین همیشه در صحنه، هیئت ها و عامه مردم ما، تلاش کنندگان راه با شان و منزلت ولایت و رهبری و دلسوختگان خدمت و خدمتگزاری، کلام را با آرزوی تعجیل در فرج امام عدالت گستر به پایان می رسانم.

پیروز و سعادتمند باشید.

سید رضا موسوی روزان

خادم شهروندان فهیم و عزیز رشت در شورای اسلامی شهر