دلق پوش با بیان اینکه صنعت در حال مهاجرت به طرف گیلان است، گفت با توجه به کمبود آب در مناطق مختلف کشور باید صنعت را با حفظ شرایط زیست محیطی در استان مستقر کنیم .

به گزارش ندای گیلان،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان  به وجود ۲ هزار و ۹۴۸ واحد صنعتی فعال در استان اشاره کرد و گفت: حجم سرمایه گذاری های انجام شده در واحدهای مذکور ۷ هزار و ۵۹۷ میلیارد تومان است.

فرهاد دلق پوش از وجود ۱۱۰ هزار واحد صنفی در گیلان خبر داد و افزود: سهم استان در واحدهای تولیدی کشور ۳.۴ درصد از لحاظ تعداد است .

وی با بیان اینکه  صنعت در حال مهاجرت به طرف گیلان است، تصریح کرد: با توجه به کمبود آب در مناطق مختلف کشور باید صنعت را با حفظ شرایط زیست محیطی در استان مستقر کنیم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به صدور یک هزار و ۳۹۴ مجوز صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۹۹ درصد در استان اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۱۵ میلیارد تومان مبلغ سرمایه گذاری طرح های مذکور است .

دلق پوش از بهره برداری ۱۳ طرح صنعتی گیلان در هفته دولت امسال خبر داد و بیان کرد: طرح های مذکور با ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری افتتاح می شود