رئیس فراکسیون مطبوعات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از رسانه ها می خواهم که با وحدت خود نگذارند که رسانه های معارض افکار مردم را تشویش نمایند گفت:باید تلاش کنیم که منابع مالی مطبوعات عادلانه توزیع شود.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان در انزلی،رییس مجمع نمایندگان گیلان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه های خبری و خبرگزاری‌های کشور با بیان اینکه همه رسانه ها به عنوان یک خانواده باید ازهم دیگر حمایت کنند اظهار داشت:دولت نیز دراین راستا تمام اهتمام خود را بکار گیرد.
جبار کوچکی نژاد افزود:باید تلاش کنیم که منابع مالی مطبوعات عادلانه توزیع شود.
وی خط قرمز رسانه ها را نظام و انقلاب دانست و گفت:از رسانه ها می خواهم که با وحدت خود نگذارند که رسانه های معارض افکار مردم را تشویش نمایند.

رئیس فراکسیون رسانه ملی، مطبوعات و خبرگزاری‌های مجلس دانستن را حق مردم برشمرد و تاکید کرد:این حق را رسانه ها باید به مردم برسانند.
کوچکی نژاد با بیان اینکه امروز ما جنگ اقتصادی را روبروی خود داریم گفت:دراین شرایط مهم باید مطبوعات ورسانه ها شفاف سازی کنند وباید بدانند که چه کسانی عامل دشمن وارز ۴هزار و ۲۰۰ تومانی را می گیرند از آن سوءاستفاده می کنند‌.
وی با اعلام اینکه امروز همه دستگاهها پشت سر دولت است تاکید کرد:شرایط امروز حتی حساس تر از دوران دفاع مقدس است که باید با همدلی و وحدت همه دستگاهها این دوره سخت را پشت سر بگذاریم.