محمدعلی نجفی با قدردانی از تدابیر فرمانده کل ارتش و تلاش های خالصانه فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران به نیروی دریایی راهبردی ارتش افتخار می کند.

به گزارش ندا گیلان محمدعلی نجفی  در بازدید از توانمندی های نظامی ناوگان شمال به همراه فرمانده ی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از تدابیر فرمانده کل ارتش و تلاش های خالصانه فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران به نیروی دریایی راهبردی ارتش افتخار می کند.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه نیروی دریایی به واسطه حمایت های ارزشمند و بی نظیر رهبر معظم انقلاب از صلابت و اقتدار روز افزون و پیشرفت مداوم و مستمر برخوردار است، افزود: حضور نیروی دریایی ارتش در آب های آزاد و اقیانوس ها موجب صلح و ثبات در منطقه و امنیت راه های دریایی و کشتیرانی است.

نجفی  به پیروزی جبهه دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: توانمندی های عالی نیروهای مسلح پشتوانه اقتدار و صلابت تیم مذاکره کننده ی هسته ای بوده است .

در پایان این بازدید،  فرمانده نیروی دریایی ارتش با اهدای لوح تقدیر و نمادی از ناوشکن دماوند از استاندار گیلان به دلیل حمایت های وی از نیروی دریایی قدردانی کرد