محمود واعظی ظهر امروز در مراسم افتتاح 86 پروژه مخابراتی گیلان در روستای چهارده این شهرستان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید متعلق به تمام ملت ایران است.

ندای گیلان:محمود واعظی ظهر امروز در مراسم افتتاح 86 پروژه مخابراتی گیلان در روستای چهارده این شهرستان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید متعلق به تمام ملت ایران است.

وی به سیاست دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: دولت به مردم نگاه غیر سیاسی دارد و هر وقت نیاز به رای داشته به طرف ملت حرکت نمی‌کند.

این مسئول متذکر شد: کاروان دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند با توجه به محدودیت‌های اعمال شده بین‌المللی خدمات را به مردم ارائه کند.

وزیر ارتباطات و فناوری با بیان اینکه دنیا متوجه شده با مردمی بسیار فهیم مواجه است، تصریح کرد: ملت ایران بر پایه حق از حقوق خود در عرصه‌های مختلف ایستادگی و دفاع می‌کند.

وی به نامگذاری سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» از طرف مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: به دنبال تعامل در منطقه و دنیا هستیم و با منطق با کشورها صحبت می‌کنیم.

در مراسم مذکور همزمان 86 پروژه مخابراتی شهرهای آستانه‌اشرفیه، لاهیجان و بندر انزلی با 29 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد و 107 روستا از اینترنت پر سرعت برخوردار شدند.

دیدار با آیت‌الله محمدعلی امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و زیارت حرم مطهر آقا سید جلال‌الدین اشرف (ع) از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آستانه‌اشرفیه بود.