سرمربی سپیدرود رشت گفت: از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم مقصر شکست من علی‌ نظرمحمدی هستم.

به گزارش ندای گیلان،علی نظرمحمدی  اظهار کرد: سپیدرود بازی را خوب شروع کرد در ۲۵ دقیقه اول می‌توانستیم به ملوان گل بزنیم. شوت حسین ابراهیمی در چارچوب نبود و سایر موقعیت‌ها برخلاف جریان بازی بود و دروازه ما باز شد.

وی افزود: بین دو نیمه تغییر تاکتیک داشتیم و ۴-۴-۲ کردیم و به بازی برگشتیم و در نهایت به گل رسیدیم. روی دو مورد بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم سپیدرود در ادامه گفت:‌ ما روی دو مورد بازی را واگذار کردیم. اول اینکه قوای بازیکنان تحلیل رود و مورد دوم یکی از تعویض‌ها جواب نداد. از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم مقصر شکست من علی‌ نظرمحمدی هستم از طرف بازیکنان هم عذرخواهی می‌کنم ۵ درصد قراردادکل را جریمه می‌کنم بازیکنان باید بدانند در تمام بازی‌ها باید حیثیتی بازی کنند.

وی در ادامه افزود: اتفاقاتی در جام حذفی افتاد که نشان داد این جام، جام شگفتی‌ها است و تیم‌های لیگ یکی لیگ برتری‌ها را حذف کردند. زندگی جریان دارد و بازی صنعت نفت باید امتیاز کامل بازی را بگیریم. هواداران سپیدرود تنها ۴۰۰ و ۵۰۰ نفر نیستند سپیدرود دست‌کم ۵۰ هزار هوادار دارد که می‌توانست به استادیوم بیاید اگر روزی به این نتیجه برسم که مشکل سپیدرود من هستم حتماً خودم می‌روم با تمام توانم در خدمت فوتبال شهرم بودم چه از سال ۹۳ که با داماش بودم چه با سپیدرود.

وی بیان کرد: به هر صورت حق با هواداران است آنها عصبانی هستند همانطور که در برد مربی را تشویق می‌کنند در باخت هم اعتراض می‌کنند هواداران باید صبور باشند می‌دانم که برای هواداران بازی مهم است. لیکن لیگ برتر برایم خیلی مهم‌تر باید باشد.

نظرمحمدی تصریح کرد: سپیدرود سه باخت متوالی داشت و وارد بحران نشد با این باخت هم وارد بحران نخواهد شد مگر اینکه بخواهند حواشی دور تیم را زیاد کنند عمده مشکل فوتبال گیلان منابع مالی است اگر مشکل مالی نداشتیم الان باید داماش و ملوان هم در لیگ برتر بودند. ما استعدادهای کمی در گیلان نداریم و سرشار از استعدادیم. همین روز هفت هشت بازیکن بومی در ترکیب سپیدرود بودند همه می‌دانند داماش به چه دلیل از لیگ برتر سقوط کرد. ملوان امروز هوشمندانه بازی کرد در زمین خودش دفاع لایه به لایه و ضد حمله می‌زد. بعد از اینکه گل زده فشارش بیشتر شد ما تمام راههای که برای باز کردن دروازه ملوان می‌شد را امتحان کردیم که به گل هم رسیدیم متأسفانه در وقت‌های اضافی بازیکنان تحلیل رفتند.

وی در مورد بازی بد رضایی گفت: بازیکنی که تعویض می‌شود کادر فنی تعویض می‌کند اگر ایشان عملکرد خوبی نداشتند مقصر من هستم و اشتباهم را در این تعویض می‌پذیرم.