دیدبان ندای گیلان 8 دی نیوز نوشت:   روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان […]

دیدبان ندای گیلان

8 دی نیوز نوشت:

 

روزهای داغ انتخابات و حال هوا خاصش در حال نزدیک شدن است و کم کم تنور ها داغ تر خواهد. نگاهی کوتاه به گذشته حکایت از آن دارد که استان گیلان همیشه در فضای انتخاباتی شوری مضاعف دارد و شاید بتوان گفت که حوزه های انتخابیه گیلان از پیچیده ترین حوزه های انتخابیه کشور است.

نگاهی کوتاه به آمار و ارقام و درصد تایید و یا رد صلاحت شدگان از سوژه هایی است که برای همه میتواند جالب باشد. در ادامه نگاهی کوتاه به آمار و ارقام مدعیان بهارستان شهرستان صومعه سرا می اندازیم:

در حوزه انتخابیه صومعه سرا ۱۵ نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند که از این تعداد هیچ یک ( ۰ درصد ) توسط هیات های اجرایی و ۶ نفر ( ۴۰درصد )  توسط هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در گیلان رد صلاحیت شده و یا صلاحیت آن ها احراز نشده است. گفتنی است هیچ یک از نامزهای ثبت نام کرده نیز از شرکت در انتخابات مجلس ۹۴ انصراف نداده اند. تعداد افراد تایید صلاحیت شده در صومعه سرا به ۹ نفر ( ۶۰ درصد ) می باشد.

صومعه سرا

در ادامه لیست نامزدهای شهرستان صومعه سرا که توسط هیات های اجرایی و نظارت تایید صلاحیت شده اند را در ادامه می خوانیم.

البته این لیست با افزوده شدن افرادی که پس از اعتراض تایید صلاحیتشان را دریافت میکنند کامل تر می گردد.

همچنین می توانند اطلاعات دقیق درباره نامزدهای سایر شهرستانهای استان گیلان را در ( مدعیان بهارستان ) بخوانید.

 

خصوصی

۱.حمیدرضا خصوصی ثانی دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران-سازه و نماینده فعلی شهرستان صومعه سرا در مجلس شورابی اسلامی است. در سابقه اجرایی وی مدرس آموزشکده شهید چمران رشت  و مدیر کل عمران و شهرسازی منطقه آزاد انزلی موجود می باشد. وی سابقه ۵دوره نامزدی در صومعه سرا را داراست.

دلخوش

۲.سید کاظم دلخوش دانشجوی دکتری اقتصاد و نماینده سابق شهرستان صومعه سرا در مجلس هفتم و هشتم شورای اسلامی است. در سابقه اجرایی وی نائب رئیسه هیئت مدیره اتاق تعاون کشور و مشاور در امور مجلس و مجامع معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دولت یازدهم موجود می باشد. دلخوش در دوره قبل هم در یک رقابت فشرده نفر دوم در صومعه سرا شد.

 

shoja-asrarpoush

۳.شجاع اسرار پوش دارای مدرک فوق لیسانس حقوق است. ، رئیس اسبق دادگستری طارم و ماسال از سوابق اجرایی وی می باشد. وی در دوره قبل نفر سوم انتخابات در صومعه سرا شد.

 

طالبی

۴.علیرضا طالبی متولد دهستان اباتر و کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت برنامه ریزی روستایی و کارمند شرکت گاز استان گیلان می باشد.

 

1

۵.فرزام پوررمضان فوق لیسانس مدیریت و مدیر فعلی شرکت ابریشم است.

۶.جواد دل زنده دار (از سوابق ایشان اطلاعات دقیقی موجود نیست)

۷.مهرداد پور نعمت (از سوابق ایشان اطلاعات دقیقی موجود نیست)

۸.لیلا غلامی (از سوابق ایشان اطلاعات دقیقی موجود نیست)

۹.داوود نعمتی (از سوابق ایشان اطلاعات دقیقی موجود نیست)

۱۰.معصومه پورمحسن (از سوابق ایشان اطلاعات دقیقی موجود نیست)

۱۱.مهدی پورمیرزا (از سوابق ایشان اطلاعات دقیقی موجود نیست)

۱۲.ابراهیم حبیب زاده (از سوابق ایشان اطلاعات دقیقی موجود نیست)

۱۳.سعید اسلامدوست (از سوابق ایشان اطلاعات دقیقی موجود نیست)

رحمت زاده

۱۴.سعید رحمت زاده متولد صومعه سرا و دارای مدرک دکترای حقوق است. وی بازنشسته وزارت اطلاعات است.