در حکمی از سوی دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، فیروز فاضلی مدیرکل ارشاد گیلان به عنوان دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاری های کشور منصوب شد.

ندای گیلان:در حکمی از سوی دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، فیروز فاضلی مدیرکل ارشاد گیلان به عنوان دبیر جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاری های کشور منصوب شد.

بنا به این گزارش، در بخشی از متن حکم سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) آمده است: جناب عالی با عنایت به مصوبه هیأت وزیران و دستورالعمل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده اید.

جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاری های کشور از سری برنامه های سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است .

در گزارش رسیده، اضافه شده: بدون تردید با این توفیق، لباس خادمی فرهنگی حضرت امام علی ابن موسی الرضا(ع) را در ساحت مقدس فرهنگ رضوی بر قامت خود پوشانده اید.

همچنین مدیرکل ارشاد گیلان به عنوان، دبیر منطقه دوم از مناطق هشتگانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده است.

به منظور تبادل نظر و ارتباط گیری سریع و همچنین برنامه ریزی متناسب با ویژگی های فرهنگی هنری و قرآنی استان های همطراز، استان های کل کشور به مناطق هشتگانه تقسیم شد.

مناطق هشتگانه به منظور برنامه ریزی امور فرهنگی، هنری و قرآنی همچنین تعامل و ارتباط گیری سریع استان های هم جوار و جلوگیری از موازی کاری تشکیل شده و بر این اساس، استان های کل کشور با ابتکار امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هشت منطقه تقسیم و استان های گیلان، مازندران و گلستان در حوزه منطقه دو کشور با دبیری فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تعیین شده است.

در بخشی از حکم فاضلی آمده است: نظر به تجارب و سوابق شما در حوزه فرهنگ و هنر و با توجه به کسب حداکثر آرای مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عضو منطقه دو، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر منطقه دو منصوب می شوید.

در این حکم اظهار امیدواری شده با تعامل و همکاری سازنده در پیشبرد اهداف متعالی حوزه فرهنگ و هنر ایران اسلامی موفق باشید.

ایرنا