مسابقات کاراته قهرمانی دانش آموزان مقطع متوسطه اول استان گیلان گرامیداشت دهه مبارک فجر عصر سه شنبه با معرفی تیم ها و نفرات برتر در رشت پایان یافت

ندای گیلان:در این دوره از رقابت ها، زبده ترین کاراته کاران دانش آموز مقطع متوسطه اول در قالب 12 تیم از تیم های آموزش و پرورش ناحیه یک و دو رشت، بندرانزلی، خمام، لشت نشاء، شفت، فومن، تولمات، رضوانشهر، آستانه اشرفیه و کوچصفهان حضور داشتند که در بخش های کاتای انفرادی، تیمی و مبارزه انفرادی در سالن آکادمی کاراته رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها در بخش کاتای انفرادی، علی محمودی از آستانه اشرفیه عنوان قهرمانی را کسب کرد، اشکان حسین پور از ناحیه دو رشت در مکان دوم قرار گرفت و امیرمحمد سیدی از ناحیه یک رشت در رتبه سوم ایستاد.
همچنین در پایان مسابقات کاراته در رده کاتای تیمی، آستانه اشرفیه با ترکیب علی محمودی، حسن صالحی و امیر پورمیرزا به مقام قهرمانی دست یافت، تیم ناحیه یک رشت با ترکیب امیرمحمد سیدی، امیرحسین اندوهگین و امیرحسین حقی دوم شد و تیم ناحیه دو رشت با ترکیب اشکان حسین پور، محمد سمندری و سبحان پوریوسف در مکان سوم قرار گرفت.
در بخش مبارزه نیز، امیرحسین پورجعفر از کوچصفهان ، امیرحسین علی پور، پویا مصطفایی، علی فاضلی راد، آروین فرجی پور، امیرحسین اسدالهی و امیرحسین شوری همگی از بندرانزلی با برتری برابر رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافتند.
همچنین حمید سلیمی، مهدی محمدی، مرتضی نوروزی، کوروش افشار، روزبه فتحتویی نژاد، غلامرضا نژاد فارسی، بهمن همتی، جواد زواری و شاهین حاجی پور به عنوان داور این مسابقات را قضاوت کردند