مسعود قاسمی در پنجمین همایش قلب و فناوری‌های نوین در سالن جام‌جم مجتمع صدا و سیما اظهار کرد: امسال همایش مذکور با هدف معرفی تازه‌های پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های قلب و عروق برگزار شده است.

ندای گیلان:مسعود قاسمی در پنجمین همایش قلب و فناوری‌های نوین در سالن جام‌جم مجتمع صدا و سیما اظهار کرد: امسال همایش مذکور با هدف معرفی تازه‌های پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های قلب و عروق برگزار شده است.

وی ادامه داد: متخصصان کلیه، مغز و اعصاب، قلب و عروق، پرستاری تخصصی و وابسته به پزشکی عمومی در برگزاری پنجمین همایش قلب و فناوری‌های نوین همکاری کردند.

قاسمی از معرفی تازه‌های درمانی قلب و عروق براساس داروهای جدید در دنیا در پنجمین همایش قلب و فناوری‌های نوین خبر داد و افزود: آخرین دستاوردهای علمی و پزشکی قلب و عروق در همایش مذکور ارائه می‌شود.

این مسئول، برگزاری پنجمین همایش قلب و فناوری‌های نوین را ره‌آوردی برای گسترش علوم پزشکی در ایران خواند و اضافه کرد: به دلیل گستردگی دانش پزشکی قلب و عروق به صورت متراکم برای هر میزگرد 25 مقاله مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به صورت مروری مطالب گذشته و مطالب جدید ارائه می‌شود.

وی برگزاری همایش قلب و فناوری‌های نوین را به صورت دوسالانه و استانی عنوان کرد و یادآور شد: 25 تا 28 شهریورماه امسال هفدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق در تهران برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی پنجمین همایش قلب و فناوری‌های نوین نیز در همایش مذکور گفت: ارتقای آگاهی متخصصان از اهداف برگزاری همایش قلب و فناوری‌های نوین است.

مژده مزیدی برگزاری همایش قلب و فناوری‌های نوین را به صورت دوسالانه عنوان کرد و افزود: تازه‌های درمانی براساس داروهای جدید مورد تأیید در دنیا در همایش مذکور معرفی شده است.

وی با بیان اینکه متخصصان قلب و عروق از استان‌های تهران، آذربایجان غربی، فارس، اصفهان، گیلان و … در پنجمین همایش قلب و فناوری‌های نوین حضور دارند، تصریح کرد: پزشکان متخصص از کشورهای سوئد و لبنان در همایش مذکور شرکت کردند.

*استفاده از روش‌های سه‌بعدی در درمان بیماری قلب

مسعود اسلامی دبیر علمی پنجمین همایش قلب و فناوری‌های نوین از ارائه تازه‌های درمانی دارویی و غیردارویی در فشار خون بالا، سکته قلبی و مغزی خبر داد و گفت: روش‌های غیردارویی و استفاده از سرما و روش‌های سه‌بعدی که در دنیا مورد استفاده است، در همایش مذکور ارائه می‌شود.

پنجمین همایش قلب و فناوری‌های نوین از 22 اردیبهشت‌ماه جاری به مدت سه روز در گیلان در حال برگزاری است.