ندای گیلان – گردآوری و طراحی از بهنام رائین: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و … ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به […]

ندای گیلان – گردآوری و طراحی از بهنام رائین: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و … ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************

 

بازی Knife Hit؛ رقص چاقو!

 

با نصب بازی های سرگرم کننده ی اندروید می توانید ساعت ها سرگرمی و لحظات مفرح را به خود هدیه کنید. در این سبک بازی ها طراحی یک گیم پلی جذاب باعث جذب کاربران مختلف می شود. بازی Knife Hit یک بازی سرگرم کننده  است که توسط استودیو Ketchapp ساخته و منتشر شده است که سابقه ی بسیار خوبی در زمینه ی ساخت این گونه بازی های جذاب دارد. محیط بازی بسیار خوش رنگ لعاب طراحی شده است و رنگ و روی بازی در نگاه اول شما را به خوب جذب خواهد کرد. گرافیک بازی نیز در حد قابل قبولی است و می تواند لذت بازی را افزایش دهد. در این بازی شما باید با پرتاب چاقو ها به سیبل آن را منهدم کنید. سیب هایی نیز یروی سیب چرخان وجود دارد که هدف قرار دادن آن ها می تواند امتیاز شما را افزایش دهد.

از مهمترین ویژگی های بازی Knife Hit طراحی بسیار سرگرم کننده ی گیم پلی آن است. بدین صورت که شما باید با پرتاب چاقو ها به سیبل چرخان آن را منهدم سازید. باید حواستان باشد چاقو ها را با فاصله از هم به سیبل بنشانید تا با هم برخورد نکنند که در صوت برخورد شما بازی را باخته اید. همچنین با هدف قرار دادن سیب ها می توانید امتیازات بیشتری کسب کنید. بزی از مراحل مختلف و متعددی تشکیل شده است که هر کدام چالش های خاص خود را دارد و می توانید به خوبی از آن لذت ببرید. در مراحل مختلف با سیبل های متفاوت رو به رو خواهید شد که از بین بردن آن ها سخت تر خواهد بود.

 

     معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)

               

 برخی از ویژگی های بازی Knife Hit:

طراحی بسیار عالی
محیط خوش رنگ و لعاب بازی
گیم پلی سرگرم کننده
هدف قرار دادن سیبل چرخان
وجود سیب ها برای گرفتن امتیاز
وجود سیبل های مختلف
مراحل مختلف با چالش های متفاوت
و ویژگی های دیگر

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)     معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     معرفی اپلیکیشن و بازی (48)

 


 

بازی Hero Hunters؛ نبرد قهرمانان!

 

Hero Hunters یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Hothead Games می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است. شما باید قهرمانان منحصر به فرد هر کدام با مهارت ها و توانایی های مختلف را جمع آوری کنید و تیم خود را بسازید و با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید. همچنین شما می توانید با بازیکنان دیگر اتحاد تشکیل دهید و مهارت های خودتان را در برابر سایر رقبا بصورت ریل تایم به چالش بکشید. همچنین شما می توانید با قهرمان مورد علاقه خود به نبرد با دشمنان بپردازید و بصورت پویا در هر زمان که شما می خواهید می توانید قهرمان خود را تغییر دهید و در هر نبرد غارت ها را جمع اوری کنید و توانایی های قهرمان خود را ارتقا دهید.

 

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)
برخی از ویژگی های بازی Hero Hunters:

نبرد در برابر دیگر بازیکنان در مبارزات PvP و ریل تایم
ساخت یک تیم از قهرمانان منحصر به فرد
جمع آوری قهرمانان مختلف هر کدام با ترکیب منحصر به فرد از توانایی ها و توانایی ها
ایجاد یک اتحاد غیرمنتظره با دوستان خود
وجود انواع دشمنان با سناریوهای مختلف
امکان انجام تیراندازی بصورت سوم شخص
وجود انواع سلاح های مدرن
ارتقا توانایی ها و مهارت قهرمانان
گرافیک عالی و صداگذاری مهیج

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)        

 

برنامه Mondly: Learn 33 Languages؛ یادگیری جذاب زبان های مختلف!

 

‏یادگیری زبان اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، روسی، آمریکایی انگلیسی، نروژی، دانمارکی، سوئدی، کره ای، ژاپنی، چینی، عربی، یونانی، رومانیایی، ویتنامی، اندونزیایی، هندی، عبری، لهستانی، بلغاری، اوکراین، چک، کرواسی، فنلاندی، فارسی (فارسی)، آفریکانس و ترکی به صورت رایگان! هر روز با زبانهای رایگان یاد بگیرید اجازه دهید Mondly به شما زبان به سرعت و به طور موثر آموزش دهد. در عرض چند دقیقه شما شروع به حفظ کلمات اصلی، فرم جملات، یادگیری عبارات و شرکت در مکالمات خواهید شد. درس های سرگرم کننده زبان واژگان، دستور زبان و تلفظ شما را بهبود می بخشد مانند روش یادگیری زبان دیگر. مبتدی یا پیشرفته یادگیرنده، مسافر یا حرفه ای با یک برنامه تنگ برنامه عالی کار می کند و به صورت پویا به نیازهای شما تنظیم می شود.

‏کاوش تمرینات زبان برای خواندن، گوش دادن، نوشتن و صحبت کردن، با استفاده از فرهنگ لغت، conjugator فعل و تکنولوژی تشخیص گفتار پیشرفته پیشرفته – شما احساس می کنید که داشتن معلم خود را در جیب خود داشته باشید.امروزه زبان یادگیری قرص را دانلود کنید و از مزایای یادگیری یک زبان جدید برای زندگی لذت ببرید.

‏آینده دوره های زبان

‏برنامه شما را با یک مکالمه ساده بین دو نفر آغاز می کند. شما به سرعت شروع به حفظ کلمات هسته، استفاده از آنها برای ساخت جملات و عبارات و در پایان یک ماژول 45 دقیقه می توانید مکالمه را با صدای خود بازسازی کنید. این یک راه موثر برای یادگیری عبارات است. الگوریتم تشخیص طبیعی گفتار و الگوریتم تکرار در حالت پیشرفته برنامه را برای یادگیری زبان ها موثر می سازد.

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)    معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)

 

 برخی از ویژگی های اپلیکیشن Mondly:

بازیگران صدای صوتی و حرفه ای کریستال روشن. یادگیری تلفظ از مکالمات بین زبان مادری.

یادگیری 33 زبان مختلف

قابلیت فارسی سازی محیط کاربری

مناسب برای سطوح مختلف

یادگیری واژگان گسترده

دریافت گزارش یادگیری شما

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)     معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     معرفی اپلیکیشن و بازی (48)

 

بازی Drag’n’Boom؛ اژدها بر فراز قلعه!

 

Drag’n’Boom یک بازی آرکید خارق العاده از استودیوی بازیسازی ANKAMA GAMES می باشد که  بصورت رایگان منتشر شده است. شما باید در نقش یک اژدهای کوچک هر چیزی که در مسیرتان وجود دارد را آتش بزنید و بسوزانید و طلاها را سرقت کنید. با کنترل سمت چپ صفحه ی گوشی خود می توانید حرکات اژدها را کنترل کنید و با قسمت سمت راست صفحه می توانید آتش پرت کنید. طلا و قدرت های جدید را آنلاک کنید و همسایه های خود را با آتش کباب کنید. هر چه طلاهای بیشتری ذخیره کنید قدرتمند تر می شوید.

این بازی زیبا موفق به کسب امتیاز فوق العاده 4.9 از 5 در گوگل پلی شده است!

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)
    

برخی از ویژگی های بازی Drag’n’Boom:

 شیرجه رفتن به یک جهان قرون وسطایی خیالی پر از قهرمانان
 آنلاک کردن 50 سطح و یک جهان بی پایان
 قدرتمند شدن با ذخیره طلاهای بیشتر
 استفاده از حرکات قدرتی
 مبارزه با دوستان و کسب امتیاز در نبردهای ویرانگر
 استفاده از حرکات آهسته برای انجام شلیک های دقیق تر

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)

   

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     معرفی اپلیکیشن و بازی (48)

 

 برنامه All-In-One Calculator؛ ماشین حساب همه فن حریف!

 

All-in-One Calculator یك برنامه ی حرفه ای ماشین حساب و مبدل كم حجم، تمیز و اسان ، شامل بیش از ٥٠ محاسبه كننده و مبدل و ٤٠ تم رنگی لرزشی بوده و بهترین برنامه ی ریاضی خواهد بود كه تا به حال استفاده كرده اید. شما به عنوان معلم، دانش اموز، دانشجو و یا محقق برای انجام كارهای مربوطه، هرگز از این برنامه ناامید نخواهید شد.

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)     معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)

 

 برخی از ویژگی های اپلیکیشن All-in-One Calculator:

بیش از ٥٠ محاسبه كننده و مبدل واحد
طرح ماشین حساب ساده /علمی
40 تم رنگی لرزشی
تاریخ ماشین حساب
مبدل ١٦٠ پول رایج به صورت افلاین
پشتیبانی از فرمولهای ریاضی
نتایج فوری

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)     معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)  
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۲)

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (48)    

[ad_2]

Source link