مرعشي در اين جلسه با يادآوري اتفاقاتي كه در چند سال گذشته در حوزه ي سياست داخلي كشور به وقوع پيوست اظهار داشت : كشور با يك معجزه در خرداد ماه سال 92 از يك حاشيه نا امن به يك جايگاه امن منتقل شد و بايد از اين دستاورد خرسند باشيم .

ندای گیلان:همايش معارفه ي اعضاي شوراي مركزي تشكيلات حزب كارگزاران سازندگي گيلان با حضور سيد حسين مرعشي عضو ارشد حزب كارگزاران سازندگي ايران در مجتمع خاتم الانبياء رشت برگزار شد .

مرعشي در اين جلسه با يادآوري اتفاقاتي كه در چند سال گذشته در حوزه ي سياست داخلي كشور به وقوع پيوست اظهار داشت : كشور با يك معجزه در خرداد ماه سال 92 از يك حاشيه نا امن به يك جايگاه امن منتقل شد و بايد از اين دستاورد خرسند باشيم .

وي با اشاره به موقعيت كشورهاي منطقه و جنگ هاي داخلي كه در كشورهايي مانند عراق به وقوع پيوسته است گفت : معضلاتي كه در حال حاضر كشور عراق با آنها دست و پنجه نرم مي كنند بر اساس سياست غلط سياست گذاران آن كشوردر گذشته بوده است و در اكنون عراق نا امني را تجربه مي كند .

مرعشي با يادآور شدن شرايط كشور مالزي به عنوان يكي از كشورهاي مطرح دنيا اظهار كرد : 60 سال بيشتر از استقلال كشور مالزي نمي گذرد و اين كشور كه كشوري با سه قوميت و بدون سابقه ي تمدن چندين هزار ساله بوده است توانسته است تفكر يك ملت يك كشور را حاكم كند .

وي اذعان داشت : قوميت هاي چيني تبار ، هندي مهاجر و بومي هاي فقير اين كشور همگي براي توسعه اقتصادي و همه جانبه ي كشور خود يكپارچه شده اند .

عضو ارشد حزب كارگزاران سازندگي ايران با انتقاد از عملكرد نادرست دولت احمدي نژاد در زمينه ي هدر دادن منابع و پول كشور در دوران هشت ساله گفت : از آغاز پيدايش نفت در ايران تا پيروزي انقلاب اسلامي درآمد حاصل از فروش نفت 120 ميليارد دلار بود ، در 10 سال اول انقلاب اين درآمد به 95 ميليارد دلار ف در دوران دولت آقاي هاشمي به 105 ميليارد دلار ، در دوران خاتمي به 115 ميليارد دلار و در دوران هشت ساله ي احمدي نژاد رقم حاصل از فروش نفت به 700 ميليارد دلار رسيد .

وي تاكيد كرد : اين درآمد عظيم براستي به كجا رفت و صرف چه اموري شد ؟ تورم حاصل و عدم كاميابي توسعه ي اقتصادي به دليل سياست هاي غلط دولت گذشته است .

مرعشي افزود : انتخابات خرداد 92 نقطه عطفي در تاريخ كشور بوده است و بايد از اين تجربه درس بگيريم .

وي خاطر نشان كرد : براي رسيدن به دموكراسي بايد احزاب را تشكيل داده و فعال كنيم و در راستاي رسيدن به اهداف توسعه تمامي احزاب اصلاح طلب با يكديگر به تعامل برسند .

وي در خصوص حزب كارگزاران سازندگي ايران گفت : اين حزب براي خدمت به كشور تشكيل شده است و تمامي احزاب اصلاح طلب بايد يكپارچه باشند و ما وظيفه داريم جلوي حاكميت افكار افراطي در در نظام بگيريم چون كشور را به سمت و سوي بدي سوق مي دهند .

شايان ذكر است در اين مراسم بي آزار به عنوان رييس حزب كارگزاران سازندگي تشكيلات گيلان معارفه گرديد .

رشت پرس