خیابان آیت الله کاشانی اولین و قدیمی ترین خیابان شهر کلاچای است ، خیابانی پرتردد که از سالیان اولیه تشکیل آن بسیاری از داد و ستد ها در آن صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رودسر،خیابان آیت الله کاشانی اولین و قدیمی ترین خیابان شهر کلاچای است ، خیابانی پرتردد که از سالیان اولیه تشکیل آن بسیاری از داد و ستد ها در آن صورت می گیرد.

وجود بازار برنج فروشان و بازار دائمی فروش محصولات روستائیان علاوه بر روزهای پنج شنبه رونق خاصی به این خیابان داده است و این امر موجب ترافیک در بسیاری از ساعات روز می شود.  قسمت اعظم ترافیک مربوط به تاکسی های مسیر کلاچای به رحیم آباد است چه آنهایی که مجوز این کار را دارند و چه آنهایی که آزاد به  جابجایی مسافر مبادرت می ورزند.

شهردار کلاچای در این خصوص مشکل ترافیکی که تاکسی های کلاچای به رحیم آباد ایجاد میکنند ، گفت: مشکل رانندگان خط کلاچای-رحیم آباد که دارای پارکینگ هستند باید با تلاش رانندگان و مسئولین این محور برطرف شود.
حسین لاهوتی
حسین بائوج لاهوتی با بیان اینکه تداخل کاری بین رانندگان تاکسی و رانندگان خط کلاچای- رحیم آباد وجود دارد، اظهار داشت: این مهم جزء وظایف راهنمایی و رانندگی است و آنها باید در این زمینه با اعمال قانون و نظایر آن این مشکل را رفع کنند.

وی همچنین در مورد وضعیت خیابان آیت الله کاشانی و استقرار تاکسی ها در این منطقه افزود: بر اساس آخرین مصوبه شورای ترافیک ایستگاه تاکسی به بالا دست این خیابان (مرکز شهر) منتقل شد، که این فرایند رضایتمندی مردم و رانندگان تاکسی را به دنبال داشته است.