مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در مورد اتفاقی که بعد از گل به خودی‌اش افتاد گفت: نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده و باید در این مورد پرس و جو کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، ارسلان مطهری بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان گفت: ما در هر دو نیمه بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. متاسفانه از این موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم و شکست هم خوردیم. در فوتبال به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند.

وی در مورد اینکه بعد از گل به خودی هوادار سیاه‌جامگان حرفی به او زد که باعث شد پدرش که در ورزشگاه حضور داشته به این مسئله واکنش نشان دهد خاطرنشان کرد: متاسفانه گل دوم سیاه‌جامگان به اشتباه من به ثمر رسید و توپی که از بالا سر دفاع رد شد به پایم خورد و وارد دروازه‌ شد.

وی در مورد اتفاقی که بعد از این گل افتاد اظهار داشت: واقعا شرمنده هم‌تیمی‌هایم شدم. چه چیزی می‌تواند در مورد آن حرکت بگوید. به من هم گفتند یک اتفاقی روی سکو افتاده ولی باید این مسئله را به طور دقیق بپرسم تا بدانم اصل قضیه چه بوده است.

مهاجم نفت تهران در مورد اینکه آن هوادار گفته بهتر بود این گل‌ها را به ژاپن می‌زدی و این مسئله باعث ناراحتی پدرش شده است، تاکید کرد: من بارها گفته‌ام در مورد حذف تیم ملی امید شرمنده مردم شدیم ولی (مطهری قصد داشت بعد از این جمله‌ای بگوید که از آن منصرف شد و اعلام کرد چه چیزی بگویم بهتر است سکوت کنم و از این مسئله رد شوم چراکه جز این اگر چیزی بگویم به دور از اخلاق است).

وی در رابطه با اینکه بازیکنان تیم ملی امید زحمت زیادی کشیدند و برای بازگشتن به روزهای اوج نیاز به زمان دارند تصریح کرد: زمان هم نمی‌تواند این اتفاق تلخ را از یادمان ببرد. حق ما نبود حذف شویم. اگر حقمان بود اینقدر ناراحت نمی‌شدیم. چیزی نمی‌توانم بگویم و جز عذرخواهی و شرمندگی برای ما چیزی نماند.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/9H4Z36