جبار کوچکی‌نژاد, در همایش واکاوی و بازنگری علامه شهید مطهری با اشاره به ویژگی‌های بارز استاد مطهری، اظهار داشت: تجلیل از معلمان وظیفه همه مسئولان است.

ندای گیلان:جبار کوچکی‌نژاد, در همایش واکاوی و بازنگری علامه شهید مطهری با اشاره به ویژگی‌های بارز استاد مطهری، اظهار داشت: تجلیل از معلمان وظیفه همه مسئولان است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع معلمان و فرهنگیان، افزود: ایشان سرفصل‌های را در بحث آموزش و پرورش مطرح کردند و باید مجلس و دولت به این سرفصل‌ها توجه کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری سبب شده که فرهنگیان همچنان به روند آموزش معترض باشند، افزود: رهبر انقلاب مبحث اقتصاد آموزش و پرورش را مطرح کردند و سال گذشته هم بر این موضوع تاکید کردند که سرمایه‌گذاری برروی آموزش و پرورش هزینه نیست.

کوچکی‌ن‍ژاد با بیان اینکه اقتصاد آموزش و پرورش رشد ندارد و معلمان معترض هستند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که فهم مشترکی بین دولت و مجلس بر روی سند نیست و تاکید کردند که این سند باید همگام عملی شود.

وی با بیان اینکه رفتارهایی که در آموزش و پرورش می‌شود گاهی آسیب می‌زند؛ یک بار وزیری می‌گوید 20 هزار معلم شرکتی وارد آموزش و پرورش شود و وزیر دیگر می‌گوید غلط است، افزود: یک وزیر دانشگاه فرهنگیان را قبول دارد  وزیر دیگر تعطیل می‌کند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر گونه خطایی در تعلیم و تربیت فرزندان ما اثر دارد، گفت: مجلس شورای اسلامی باید ریل گذاری کند تا کل دستگاه‌های اجرایی بر روی این ریل حرکت کنند.

تسنیم