معاون هماهنگی برنامه‌وبودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از پرداخت مطالبات مانده ذخیره مرخصی بازنشستگان سال‌های 1397 و 1398 دستگاه های اجرایی استان گیلان و پرداخت مطالبات این دستگاه ها به دستگاه های خدمت رسان به مردم، در آستانه نوروز 1400 خبر داد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، شراره کاوسی معاون هماهنگی برنامه‌وبودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان ظهر امروز با تبریک فرارسیدن نوروز، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت‌گرفته و در راستای تکریم بازنشستگان محترم، مطالبات مانده ذخیره مرخصی بازنشستگان سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ دستگاه های اجرایی استان گیلان در آستانه نوروز ۱۴۰۰ پرداخت شد.

وی با بیان اینکه مطالبات مذکور برای سال ۱۳۹۷ معادل ۸۶۷۳۴ میلیون ریال و برای سال ۱۳۹۸ معادل ۱۱۰۲۲۸ میلیون ریال بود، خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۹۶۹۶۲ میلیون ریال به بازنشستگان ۱۹ دستگاه اجرایی استان پرداخت شد.

معاون هماهنگی برنامه‌وبودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان تصریح کرد:همچنین در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ و در راستای انضباط مالی، بدهی دستگاه‌های اجرایی استان گیلان به دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم (آب، برق گاز و…)، پرداخت شد.

کاوسی در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان مردم گیلان در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با همکاری سایر دستگاه‌ها تلاش کردند به‌رغم همه مشکلات و مسائل موجود در سال ۱۳۹۹، از بار دغدغه‌های بازنشستگان محترم بکاهند و قطعاً این روند در سال آینده نیز با تلاشی مضاعف دنبال خواهد شد.