نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه صبح امروز - یکشنبه - این فراکسیون خبر داد و گفت:مسعود سلطانی‌فر با انتقاد از مصوبه کمیسیون تلفیق درمورد سرخابی ها آن را مانع از واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی دانست.

به گزارش ندای گیلان و به نقل از خانه ملت، «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» با بیان این که مهم ترین محور صحبت های وزیر ورزش و جوانان در این فراکسیون موضوع واگذاری استقلال و پیروزی بود، افزود: وی با انتقاد از مصوبه کمیسیون تلفیق تاکید کرد این شیوه‌ پیش بینی شده مانع از واگذاری دو باشگاه است.

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس همچنین درمورد این جلسه تاکید کرد: سلطانی فر، نویدهای خوبی داد و از اتفاقاتی که در سال 97 رخ داده و درس‌هایی که باید از اتفاقات سال جاری برای آینده بگیریم، نکاتی را مطرح کرد.
جعفرزاده با بیان این که وزیر ورزش و جوانان درخصوص توزیع عادلانه اعتبارات در بین استان‌ها، رفع مشکلات و توجه به جوانان گزارش‌های مناسبی ارائه داد، گفت: سلطانی فر در خصوص ابهاماتی که درمورد بازنشسته‌ها وجود دارد نیز توضیحات خوبی داد.

**وزارت ورزش برای جبران افت 2 ساله اخیر کشتی برنامه دارد
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس افزود: بعضی از رشته های‌ ورزشی مانند کشتی که مورد توقع هستند در 2 سال اخیر افول داشته است که سلطانی فر برنامه‌‎های خود را برای توسعه این رشته و بازگشت به جایگاه واقعی‌اش را عنوان کرد.
وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان که تعامل خوبی با مجلس دارد؛ نویدهایی برای جامعه ورزشی داد و همچنین مشخص است که توسعه وزرش همگانی و قهرمانی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون مستقلین ولایی مجلس برای کاهش تنش‌ها و افزایش تعامل با وزیران، نشست‌های خود با مسئولان را در هر هفته کاری بلاانقطاع برگزار کرده و به دنبال این هستیم که بخش بزرگی از مشکلات را حل کنیم.