طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، مصطفی خانعلی‌نژاد به عنوان سرپرست معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی اداره کل منصوب شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،در جریان نشست شورای معاونین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، آئین تکریم از تلاش‌های حمیدرضا آذرپور، سرپرست اسبق معاونت هنرهای سنتی و صنایع دستی این اداره کل و معارفه مصطفی خانعلی‌نژاد، سرپرست جدید این معاونت، برگزار شد.

ولی جهانی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حمیدرضا آذرپور، اقدامات انجام گرفته در این معاونت را گامی بلند در تحقق اهداف میراث فرهنگی و صنایع‌دستی استان برشمرد.

شایان ذکر است حمیدرضا آذرپور پیش از این معاونت گردشگری اداره کل،  مسئول روابط عمومی و ارتباطات اداره کل، فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج و نیز فرماندهی یگان حفاظت اداره کل را برعهده داشت است.

جهانی در ادامه، طی حکمی مصطفی خانعلی‌نژاد را به عنوان سرپرست معاونت هنرهای سنتی و صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان منصوب کرد.

در متن حکم آمده است:

جناب آقای مصطفی خانعلی‌نژاد

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت هنرهای سنتی و صنایع‌دستی» اداره‌کل منصوب می‌شوید. امید است با رعایت کلیه قوانین و مقررات اداری در راه خدمت به میهن عزیزمان موفق و پیروز باشید.