طالبی گفت:در صورت عدم صرفه جویی از سوی مشترکان، احتمال خاموشی برق در برخی مناطق استان گیلان وجود دارد.

به گزارش ندای گیلان،جمشید طالبی  با اشاره به اینکه به‌دلیل افزایش دمای هوا، مصرف برق در استان گیلان 10 درصد افزایش یافته است اظهار داشت: در صورت عدم صرفه جویی از سوی مشترکان، احتمال خاموشی برق در برخی مناطق استان گیلان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با بیان اینکه هفته گذشته میزان مصرف برق در استان گیلان از حد مجاز خود فراتر رفته است خاطرنشان کرد: آمپراژ مصرف برق استان گیلان در هفته گذشته هزار و 245 مگاوات افزایش یافت.

طالبی با تاکید بر اینکه با این میزان مصرف برق از سوی مشترکان، امکان خاموشی در برخی از مناطق استان گیلان افزایش می‌یابد تصریح کرد: توصیه می‌شود مشترکان برق در صرفه‌جویی مصرف برق، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را یاری کرده و به پایداری برق کمک کنند.

وی اوج مصرف برق در استان گیلان را در ساعات 12 تا 16 و 20 تا 24 عنوان و تاکید کرد: توصیه می‌شود مشترکان در این بازه زمانی 4 ساعته از استفاده لوازم پر مصرف برقی خودداری کرده و به پایداری برق کمک کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان بیش از یک میلیون و 330 هزار مشترک برق دارد اظهار داشت: پایداری برق استان گیلان در این ایام گرم تابستان نیازمند مساعدت و همکاری ویژه مشترکان برق است.