کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ خبر داد نویر با توجه به عمل جراحی که داشته در ماه ژانویه (دی ماه) به میادین بازخواهد گشت

نشریه «بیلد» آلمان خبر داد مانوئل نویر که در تمرین روز گذشته (دوشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ از ناحیه متاتارسال (استخوان‌های کف پای منتهی به استخوان‌های انگشتان پا) پای چپ آسیب‌ دید، امروز پایش مورد عمل جراحی قرار گرفت و چند ماهی به دور از میادین خواهد بود.

بر اساس این گزارش، دروازه‌بان 31 ساله باواریایی‌ها به همراه همسرش در کلینیک بی جی واقع در شهر توبینگن حضور پیدا کرده و توسط دکتر اولریخ اشتوکل مورد عمل جراحی قرار گرفته است. دکتر اشتوکل پیش از این فوتبالیست‌های سرشناسی همچون باستین شواین‌اشتایگر و فرانک ریبری را هم عمل کرده است.

نویر که در اواخر فصل گذشته و در بازی برگشت بایرن برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اثر برخورد با کریستیانو رونالدو از ناحیه انگشت پای چپ دچار شکستگی شده بود، تنها یک ماه از بازگشتش به میادین می‌گذشت که بار دیگر از همان پا آسیب دید.

اسون اولریخ، دروازه‌بان 29 ساله بایرن در غیاب نویر درون دروازه باواریایی‌ها خواهد ایستاد. او پیش از این در هفت بازی بوندس‌لیگایی برای بایرن به میدان رفته است.

براساس این گزارش، کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ خبر داد نویر با توجه به عمل جراحی که داشته در ماه ژانویه (دی ماه) به میادین بازخواهد گشت. این بدین معناست که مانوئل بازی‌های باقیمانده نیم‌فصل اول را از دست می‌دهد.