همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر دانش آموزان دبستان امام خمینی صومعه سرا روز جهانی تالاب را با کشیدن یک نقاشی صد متری گرامی داشتند

به گزارش ندای گیلان،رئیس اداره محیط زیست شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه دومین روز از دهه مبارک فجر مصادف با روز جهانی تالاب است اظهار داشت : با مشارت اداره محیط زیست و آموزش و پرورش 184 دانش آموز دختر نقاشی های خود را با موضوعات انقلاب و محیط زیست و تالاب به تصویر کشیدند .
حمزه عشوری با اشاره به اینکه این برنامه در چند بخش اجرا شده است افزود : آثار دانش آموزان در قالب چند بخش ، مقاله ، نقاشی ، روزنامه دیواری ، تصویر سازی بوده است .
وی گفت: به 37 اثر با موضوعات ، امام و انقلاب ، حمایت از پرندگان مهاجر در تالاب ها ، تالاب را حفظ کنیم و… به مناسبت 37 سال پیروزی انقلاب جوایزی اهدا شد .
عشوری افزود : دانش آموزان امروز با نقش تالاب ها از نظر تعدیل آب وهوا ، کنترل سیلاب ها ، و تنظیم جریان های آبهای سطحی و زیر زمینی و گردشگری آشنا شدند .
به گزارش خبرنگار ایرنا همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، تعاونی اعتبار فرهنگیان و واحد بسیج دانش آموزی در مدرسه غیرانتفاعی علامه جعفری صومعه سرا با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان در صومعه سرا مورد بهره برداری قرار گرفت و مانور فرهنگی مدافعان عفاف و حجاب در قالب پیاده روی بانوان برگزارشد و بانوان مسیر مصلی تا مزار شهدای گمنام را پیمودند .