رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت گفت: رفع مشکلات فاضلاب محلات رشت باید در اولویت برنامه های آبفای گیلان با بهره مندی از منابع درآمدی تبصره سه باشد.
به گزارش ندای گیلان، فاطمه شیرزاد در جلسه شورای شهر رشت با اشاره به اینکه برای تصویب تبصره سه فراز و نشیب های فراوانی طی شد اظهار کرد: به نظر می رسد که در اجرای تبصره سه تاکیدات کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت مورد توجه نیست و معتقدم برای تکمیل طرح های نیمه تمام فاضلاب دولت باید اعتبارات لازم را اختصاص بدهد.
وی با تاکید بر اینکه دغدغه شهروندان توسط سازمان آبفا در بهره برداری از تبصره سه در اولویت باشد افزود: ساکنین فخب، شهرک صبا و معلولین با مشکلات فراوانی پیرامون فاضلاب شهری مواجه هستند و در فصول گرم سال بوی تعفن ناشی از فاضلاب از برخی نقاط در این محلات به مشام می رسد و این موضوع سلامت شهروندان را مورد تهدید قرار داده است.
شیرزاد با بیان اینکه اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم رشت به سازمان آبفا اعتماد کرده اند گفت: انتظار داریم از محل درآمدهای مربوط به این تبصره در راستای رفع مشکلات فاضلاب محلات رشت استفاده شده و کمبود منابع دولتی برای تکمیل طرح های نیمه تمام باید توسط دولت پرداخت شود.