عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه مشکلات داخلی شهرداری رشت نباید به بیرون منتقل شود تصریح کرد: مجموعه شهرداری رشت همانند یک خانواده هستند و نباید مباحث و مشکلات داخلی به بیرون منعکس شود.

به گزارش ندای گیلان،حامد عبداللهی در جمع اعضای شورای پنجم شهر رشت با اشاره به اینکه مشکلات داخلی شهرداری رشت نباید به بیرون منتقل شود تصریح کرد: مجموعه شهرداری رشت همانند یک خانواده هستند و نباید مباحث و مشکلات داخلی به بیرون منعکس شود.

خزانه دار شورای پنجم رشت با اذعان به اینکه اعضای شورا تلاش خود را جهت رفع مشکلات به کار بسته اند بیان کرد: با پیگیریهای ریاست و اعضای شورای پنجم یقینا به زودی مشکلات برطرف و اقدامات خوبی در راستای رضایتمندی پرسنل و شهروندان انجام خواهد شد.

عبداللهی افزود: انشاالله با انتخاب شهرداری اصلح و توانمند و ایجادثبات کاری در بدنه شهرداری رشت به زودی فضایی توام با آرامش بر مجموعه حاکم خواهد شد و مشکلات مرتفع می گردد.

وی با اشاره به اینکه خواسته بنده کمک به مردم جهت رفع مشکلاتشان می باشد بیان کرد: شهروندان به علت مشکلات به شهرداری مراجعه می کنند و خواسته بنده از مجموعه شهرداری رشت کمک به مردم جهت رفع مشکلاتشان می باشد.