شعبانپور با اشاره به اینکه مشکلات موجود نه ازجانب ضعف مدیریتی ، که از ضعف زیرساخت است ، گفت: به دلیل عدم تخصیص اعتبارات در کوچکترین حادثه ها، صدمات بزرگی را تحمل می کنیم

به گزارش ندای گیلان،حجت شعانپور ، در جلسه بررسی  مشکلات و معضلات ناشی از بارش برف اخیر وزش باد سنگین و سرعت زیاد بارش را باعث مضاعف شدن مشکلات دانست و افزود: همه ی مسئولین مربوطه ،  از همان ساعات اولیه پای کار بودند و  تمام تلاش خود را برای باز نگه داشتن محورهای اصلی راه نمودند که هر مسیری البته مشکلات خاص خود را داشت.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود : علاوه بر معضل راهها و محورهای مواصلاتی درون شهرستان ، با مشکل بسته بودن جاده های خارج از استان نیز روبرو بودیم که توانستیم با تاخیر، عبور و مرور را از طریق شریانهای اصلی برقرار کنیم.

شعبانپور با اشاره به اینکه مشکلات موجود نه ازجانب ضعف مدیریتی ، که از  ضعف زیرساخت است ، گفت: به دلیل عدم تخصیص اعتبارات در کوچکترین حادثه ها، صدمات بزرگی را تحمل می کنیم زیرا قادر نیستیم خسارات وارده از حادثه های گذشته را نیز ترمیم بنماییم و متاسفانه با یک طوفان ، تعداد زیادی ترانس برق از مدار خارج می شود.

شعبانپور برف امسال را به نوعی تلنگری جدی تعبیر کرد و گفت:  بعضی از روستاها،  چهار روز است که برق ندارند. برق برای زندگی امروز فقط روشنایی نیست و در زمانه ی کنونی می توان از آن به آب، غذا، گرما و زندگی نیز تعبیر کرد.

وی افزود: جناب استاندار با وزیر نیرو اتمام حجت نموده و در حال حاضر بهترین فرصت را برای جبران خسارات در اختیار داریم ، زیرا مسئولین  قول همکاری در سطح گسترده را داده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ادامه داد: گیلانیها اهل رافت و آبرو داری و  قناعت هستند ، اما نباید در حق آنها اجحاف شود.