سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیر غایب متولد ۱۳۵۵ تا پایان خردادماه ۱۳۷۸ که دارای برگ آماده به خدمت ۱۹ خردادماه هستند به خدمت سربازی فراخونده شدند.

به گزارش نداي گيلان از پایگاه خبری پلیس، در اطلاعیه این فراخوان اعلام شده است، تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ خرداد ماه ۱۳۹۶ دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

تمام مشمولان کاردانی، دیپلم، زیردیپلم غایب و غیر غایب ساکن تهران بزرگ که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹خرداد ماه سال ۱۳۹۶، هستند، باید راس ساعت ۶ صبح روز شنبه- ۲۰ خردادماه- به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

تمام مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب ساکن سایر استان های کشور که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ ۱۹خرداد ماه سال ۱۳۹۶، هستند باید راس ساعت ۷ صبح شنبه – ۲۰ خردادماه- به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود. آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

مشمولان باید برگه های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز مانند شناسنامه و کارت ملی را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند./ايلنا