رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از کشف 837 لیتر مشروبات الکلی خارجی در رشت خبر داد و گفت: در این راستا هفت نفر متهم توزیع‌کننده دستگیر شدند

به گزارش ندای گیلان،سیدرسول صمدی پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در این استان اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح موضوع مشروبات الکلی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی فعالیت افراد سودجو در فروش و عرضه مشروبات الکلی پلیس را وارد ماجرا کرد، گفت: ماموران با کار اطلاعاتی و بررسی میدانی از ورود مشروبات الکلی خارجی به گیلان اطمینان یافتند.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان شناسایی سه دستگاه خودروی نیسان در زمینه مشروبات الکلی را از اقدام‌های این پلیس عنوان کرد و ادامه داد: این تعداد خودرو در جاده انزلی به رشت در حال حرکت بودند.

وی با تصریح بر اینکه رانندگان خودروهای نیسان با مشاهده پلیس قصد فرار داشتند، افزود: با هوشیاری به موقع ماموران هر سه نیسان متوقف و هفت نفر متهم دستگیر شدند.

صمدی اضافه کرد: ماموران با بازرسی از خودروها 752 عدد بطری شیشه‌ای یک لیتری مشروبات الکلی و 17 بشکه، پنج لیتری مشروبات الکلی خارجی را کشف کردند.

وی مجموع کشفیات مشروبات الکلی خارجی را 837 لیتر ذکر کرد و گفت: این مقدار مشروبات به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود.

فارس